{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

line g
line g
Tilmeldt:
23. jan 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 173

Hund tisser på hvalp {{forumTopicSubject}}

Hej smiley vores fransk bulldog fik hvalpe for noget tid siden , og en af vores venner har købt en af hvalpene , og de skulle mødes her den anden dag for første gang , og vores hund lavede ik andet end at humpe hvalpe og over tisse ham 2 gange , han fik selvfølgelig skæld ud , men blev ved , selvom han vidste det var fy , hvad kan vi lige gøre ?:/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund tisser på hvalp
  • #2   19. jul 2013
    Jeg er ikke i tvivl om at jeres buller er stresset, frustreret og ikke ved hvordan den skal håndtere en hvalp. Men helt normal adfærd?
    Godt nok ikke en adfærd jeg nogensinde har oplevet med nogen af mine hunde eller hørt om...

    Jeg er enig i at hunden skal afledes og pilles af... Men jeg ville nok også bruge et nej, altså fortælle hunden at det ikke er acceptabel opførsel.
    I skal passe på hvalpen og ikke udsætte den for unødig hård og grænseoverskridende opførsel. ... Det sætter store spor i en hvalps sind hvorledes dens møde med andre hunde foregår.





  • #3   19. jul 2013 "han fik selvfølgelig skæld ud , men blev ved , selvom han vidste det var fy"

    Hvis han vidste det var fy, hvorfor fortsatte han så? smiley
    Skæld ud lærer en hund intet af - tværtimod.
    Humperi skyldes oftes stress. At han tisser på hvalpen ved jeg dog ikke hvorfor.


  • #4   19. jul 2013 Ja, det ville vel os hjælp at gå en tur med dem sammen , så de er sammen på en afslappet måde ?:)

Kommentér på:
Hund tisser på hvalp

Annonce