{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.311 visninger | Oprettet:

kw- diamantøjne- er det godt el dårlig {{forumTopicSubject}}

Min hund har været meget igennem med sit øje, han har i lang tid haft en brun rande omkring øjet, men har aldrig kløet i det- så prøvede vi et middel til at fjerne det med det virkede ikke overhovede- så prøvede vi det som her kw- diamantøjne- det lugter meget stært- er det engenligt lovligt at makedsføre, hvis der ikke sår på flasken hvad det indeholder for det gør det ikke- der i al fald meget stærkt- jeg teger bare en dut vat og tager en smule på og påfører der hvor det brune er, selvfølgelig ikke i øjet, men 3- 4 dage efter fik han betændelse i det, og det undrede mig for den anden flaske jeg brugte fik han det ikke, men min hund skulle samtidigt have fjernet sine syting fra kastration og det var en øjenbetændelse- mon kw- diamantøje har forårsaget øjenbetændelsen- det har været en hård og dyr omgang for min hund, men da han skulle kastereres, ville de se på øjet da han alligevel var under nakose- der var øjenhår som sad forkert og de blev´fjernet med frost- jeg er hold op med at bruge kw- diamantøjne og han har ikke betændelse længere,men hvad er så godt i mod tårestriber og tåreflåd, kan det fjernes hel , så vel med hvilken midler...

hilsen karin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kw- diamantøjne- er det godt el dårlig
Kommentér på:
kw- diamantøjne- er det godt el dårlig

Annonce