CSJ hundefoder erfaringer??? CSJ hundefoder erfaringer???
Hej'sa der ude..
Jeg står med en golden retriever som er begyndt er komme op i årene nu, 8år, og vil egentlig gør lidt for ømme led og slid gigt for hende da hun nogle gange kan halte i to tre skridt efter hund har ligget og sovet efter en dag med god aktivitet.
Så jeg tænkte at købe CSJ hundefoder til hende med Glycosamin, Chondroitin og MSM og ville høre folks erfaringer med det foder.
MVH Torben Nielsen
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.195
Jeg ville dog vælge at give Glycosamin m.v. i en større dosis end der er i almindelige fodertyper som dette, da jeres hund er i en alder og tilstand hvor der skal ekstra meget til før det virkelig gør gavn.
Bruger i idag et godt foder, så bliv ved det og giv hende Glycosaminen ved siden af. Der findes mange varianter, vi bruger dette http://www.naturesbest.co.uk/glucosamine-gold-p536/
og er meget tilfredse med virkningen. Til en hund på ca. 40 kg giver vi 3 piller dagligt (i en klat leverpostej ryger de ned som smurt ;-)) for at afhjælpe ledproblemer. Tillige giver vi en af disse http://www.naturesbest.co.uk/ester-c-650mg-p411/
som booster.
aug 2013
Følger: 1 Svar: 4
Jeg hedder John og er importør af CSJ hundefoder i Danmark. Vi har hjulpet rigtig mange ældre hunde helt eller delvist af med ømhed i bevægelsesapparate med hjælp af vores CP linje. Når Glucosamin, Chondroitin og MSM gives i et foder, har det bedre virkning end hvis det gives som supplement, hvis man skal følge videnskaben. Alt efter hvor slemt det er med gigten, vil fodret uden tvivl afhjælpe eller måske helt fjerne (i lette tilfælde) symtomerne hos din hund. Men når det er sagt, så er det ikke et mirakelmiddel, der gør din hund ung igen
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.195
Men vi er enige om, at det kan afhjælpe men selvfølgelig ikke er et mirakelmiddel, jeg mener bare at er hunden plaget af slidgigt, så skal der skal større doser til for at man ser forskellen end den dosis, der er i jeres ellers fornuftigt sammensatte CP linje. (Jeg så måske gerne en højere andel af kød, og en mindre af korn, men det ser nu ikke helt tosset ud)
CSJ hundefoder erfaringer???