{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Stine K
Stine K
Tilmeldt:
8. apr 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Chili opfører sig mærkeligt {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Chihuahua på ca 6,5 mdr. Hun er begyndt at opføre sig mærkeligt på nogle punkter, men ellers er hun utrolig legesyg som hun plejer, heldigvis er dette ikke ændret, men følgende er :

# Hun vil ikke spise, spiser under det 1/4 af hvad hun plejer
# godbidder gider hun heller ikke rigtigt mere
# er begyndt at gø/pive når jeg går, det stopper efter to min.
# gåture gider hun heller ikke rigtigt, hun plejer a tonse afsted når vi først er kommet ud, nu sætter hun sig bare, halen logrer helt vildt når hun endelig går
# Hun ligger mere i sin kurv end hun plejer, sover mere
# Har altid kunne få andre som hun kender, til a holde hende hvis jeg lige skal ind i en butik eller noget, nu hyler hun helt vildt
# Det er som om hun ikk altid "lytter" til mig

Men som sagt hun har ikke ændret mønster med hensyn til at lege, og hun er da også stadig en glad hund men alligevel føles det som om hun er mere trist..

Det skal lige siges hun er ved a skifte tænder men det har ikke været et problem ellers, den tid det har varet.

Nogen der har nogle ideer til hvad der kan være glat,
Løbetid, varmen eller noget helt andet ?!

Hilsen Stine og Chili c",)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chili opfører sig mærkeligt
  • #2   24. jul 2013 også min tanke smiley

  • #3   24. jul 2013 Er det ikke utroligt sent at skifte tænder?
    Tandskiftet klares normalt tidligere.

    Det kan sagtens være kønsmodningen, der giver ændret adfærd. Vær dog obs på sygdom.


  • #4   24. jul 2013 Tror det kan være en kombination af den første løbetid der er på vej og varmen..

  • Hanne B
    Hanne B Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   24. jul 2013 Det kunne godt lyde som om hun måske har ondt på den ene eller anden måde - hunde er jo ikke altid så gode til at udtrykke at de har ondt - det kan som sådan jo både være fysisk og psykisk. Jeg ville nok prøve at høre dyrlægen - hvis ikke du altså allerede har gjort det - det kan jeg ikke helt læse ud af din tekst. Det er bare vigtigt i sådan en ung alder at ta det hurtigt.

  • Stine K
    Stine K Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #6   24. jul 2013 Tandskifte kan varer helt op til 9 mdr alderen, det har jeg snakket med dyrlægen om..
    Jeg har ikk snakket med dyrlægen om det her da det først er begyndt for et par dage siden, men hun er jo stadig utrolig glad og render rundt og leger i perioder som hun plejer.. Min tanke var nemlig varme og løbetid.. men jeg må bare holde øje med hende ellers må det være dyrlægen der skal kontaktes.. men når vi går tur og hun gerne gider gå så opfører hun sig som hun plejer, altså løber, gør a de andre hunde, og logrer med halen, så det ser ikk ud som om hun har ondt..


  • Stine K
    Stine K Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #8   24. jul 2013 Hun kommer kun lige ud på græsplænen om dagen, sys ikk hun drikker mere end normalt smiley

Kommentér på:
Chili opfører sig mærkeligt

Annonce