{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde skal møde kat
  • #1   26. jul 2013 Jeg synes der er mest kontrol over det, at hundene møder kattene en af gangen
    masser af ros for roooooolig opførsel.
    Går det fint, så kan de begge få lov.
    Hvis de er vant til katte, så burde det ikke bliver det store problem.

• #2   26. jul 2013 Tak for dit svar, jeg prøvede første med den store hund (hun er en lille hund , går under mit knæ, men er den største af de to jeg har) og den ene kat væste og viste klør og slog ud efter os og gik hen i mod os... Hun kunne ikke nå min hund da jeg satte ved siden af mig , så hun kunne ikke gå katten "i møde" tja.... Vil ikke sige det gik godt hehe, men nu har de lige set hinanden og så prøver vi bare igen i morgen....

Vi har haft kat før så Meladie gør intet. Og Holly har været hos min mor og svigerforældre 10000 gange og der gør hun intet, hun vil bare lege.... Er ikke bekymret for hundene gør kattene noget bevidst mere omvendt

• #3   26. jul 2013 Bare kattene har mulighed for at kunne komme væk, helt væk, og de føler at hundene ikke gør dem noget, så er det blot et spørgsmål om tid, så skal det nok gå helt fint. det er bedre at kattene er på mærkerne og sætter sig i respekt fra start, end at hundene gør det.
    Sidst vi introducerede killing til flokken, var det en kamp at holde det lille myr på afstand, hundene var vilde i varmen og den lille prut var hamrende ligeglad. lige lovlig overmodig synes jeg, men det gik fint.

Kommentér på:
Hunde skal møde kat

Annonce