{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.624 visninger | Oprettet:

Er der noget galt? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Ville lige høre jer herinde, inden jeg begynder at tro alt muligt, jeg synes nemlig at ligger sig meget ned selv ved ingenting.. Hun halter ikke, eller viser andre tegn på smerte.. Smertestillende har ingen effekt på hvorvidt hun gør det eller ej..

Vi er lige ankommet på det tidspunkt, så det er ikke fordi hun i forvejen er træt.. Det er overskyet så hun burde ikke være blevet bagt af solen eller have det sådan synderlig varmt

Filmen varer lidt over 2 min, så har skrevet highlights over hvad tid hun gør hvad hvis folk er for dovne smiley

3 sek ligger ned
38 sek ligger ned
1 min læg mærke til vejrtrækning, umiddelbar ikke høj
1.49 ligger sig ned
1.50 læg mærke til vejrtrækning umiddebar ikke høj
slut sætter sig, ligger sig ned 2 sek efter jeg slukkede

Pt er hun i behandling for orm, hun skal have sin 3 pille i morgen, men har vi ikke set nogen som helst bedring fra 1 pille til 3..
Når vi bare er hjemme og der ikke er gang i noget, ånder hun tungt ud og oftest hurtigere end standard (ca 40-60 gange/min) samtidig når hun ligger udenfor har jeg lagt mærke til at en cirkel foran hendes snude er der vådt af alt den udånding? endvidere så skummer hun ret hurtigt (synes jeg)

Overfortolker jeg eller er jeg for pylret eller? Dyrlægen er godt klar over at hun ligger sig meget ned over giver indtil videre ormene skylden

Beklager den er uploaded på facebook, men det tager lang tid for HG at konvertere den så den kan ses herinde smiley Kan sagtens gøre det hvis det bliver nødvendigt (den er i gang)

https://www.facebook.com/photo.php?v=10201542196533598&notif_t=video_processed

Hg linket kom nu

http://www.hundegalleri.dk/video/diverse_hund/38981-ligger_sig_ned?status=1


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der noget galt?
Kommentér på:
Er der noget galt?

Annonce