881 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Den "gamle" hund ruller sig i den nye hvalp? Den "gamle" hund ruller sig i den nye hvalp?

Hej Alle

Vi har Nova (Prazsky krysaris/chihuahua) på 3 år.
For en uge siden fik vi Nellie (Chihuahua) på 12 uger.
De har lige godt været sammen i en uge, hvor Nova for det meste har ignoreret den lille og vendt ryggen til.

De er nu begyndt at lege lidt, dog med overlegen attitude fra Novas side. Sidst begyndte Nova så at rulle sig i lille Nellie. Vi tænker lidt over hvad det betyder, og vi finder lidt tvetydige beskrivelser af det på nettet. Nogle der har oplevelser med dette?

Der ligger en video af det på min side..

Håber på opklaring smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den "gamle" hund ruller sig i den nye hvalp?
  • #1   31. jul 2013 Nova:

Mine forældres hund kan også godt ligge og dreje sig sådan både overfor andre hunde og mennesker, især hvis ens hår er vådt... men hvis i gerne vil have at det stoppes så ville jeg sige nej og ikke grine / fnise smiley

Ved mine forældre ses det som ren sjov og leg men skal ikke kunne sige om det har en negativ betydning smiley har det ikke her smiley

• #2   31. jul 2013
    Altså vi synes heller ikke det er negativt det de gør på videoen, vi undrer os bare over hvilken betydning det har, og kunne da godt tænke os at høre, hvorfor hun gør det. Vi tænker at det har noget med duft at gøre, men på hvilken måde ved vi ikke smiley

Kommentér på:
Den "gamle" hund ruller sig i den nye hvalp?

Annonce