{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Introducerer den gamle hund
  • #1   9. maj 2017 Jeg havde Baby med ude og møde Melanie. De kunne fint sammen, og så gjorde jeg ikke mere ved det!

    De er bedste venner! Men de er så også hvert sit køn smiley


    profilbillede
  • #2   9. maj 2017 Jeg har hørt om en del der har taget den gamle med ud og "vælge" hvalpen selv.

    Personligt har vi bare taget hvalpen med hjem og der har aldrig været problemer men det kommer nok tit an på race os.

    Statistisk går tæve og han altid bedst, Men det kan sagtens fungerer med 2 af samme køn.


  • #3   9. maj 2017 Vi har efterhånden prøvet det nogen gange...
    Det bedste vi gjorde var, da vi valgte at få passet "de gamle hunde" hos svigerforældrene i 1-2 dage, herefter mødtes vi det sted, hvor hundene elsker at gå tur. I det her tilfælde var det en indhegnet fårmark, hvor der ikke kommer andre.
    Derefter tog vi bare hundene med hjem. smiley

    Vi har 3 tæver og 2 hanner. Den sidst nye er en han.


  • #5   10. maj 2017 Jeg tager bare min nye hund med hjem;) de gamle får liv at snuse og får ellers besked på at lægge sig hen;) her hos mig er det nemlig mig der bestemmer hvor mange hunde vi skal have og det skal mine hunde indrette sig under;) de må da gerne være glade for den nye, men er de ikke er det også ok, de skal bare opføre sig ordentligt;)

  • #6   10. maj 2017 Vi har aldrig nogensinde oplevet problemer med blot at tage hvalpen med hjem. De fleste gange har den gamle været med i bilen. Vi har altid en af hvert køn og har aldrig oplevet andet end at den gamle faktisk har taget sig rigtig pænt af hvalpen fra det sekund de mødtes.
    Fx. Daffy modtog Carlson glad og logrende og nærmest viste ham rundt i hus og have. Stormy og Perle lagde sig og sove sammen, da de havde snust til hinanden og trisset lidt rundt i haven sammen. Perle modtog Clinton på fuldstændig samme måde; 'Hej med dig - skal vi lege?' Da de havde leget og Clinton blev træt lagde Perle sig op af ham.


  • #7   10. maj 2017 Forøvrigt: Om det er bedst med samme eller modsat køn afhænger af hunden. Med mine Irske Terriers vil jeg ikke have to af samme køn, da racen som udgangspunkt er egetkønaggresiv. Jeg har jeg har haft tæver sammen og lad mig bare sige at det har jeg ikke igen.
    Min Dobermann ville sagtens kunne leve fredeligt sammen med en anden tæve og vi har aldrig problemer når vi passer min mors Cairn Terrier tæve, der er 6 mdr ældre en doberen. Cairnen er enormt selvsikker. Doberen er en 'softie' som bare sige 'OK - du bestemmer'.


Kommentér på:
Introducerer den gamle hund

Annonce