{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

hvilket foder {{forumTopicSubject}}

Skal have fundet nyt foder til min hund, men er i tvivl om hvilket da jeg ikke rigtig er inde i hundefoder.

Hun er blanding af labradore, og vizla, 2 år, vejer 35 kg, til den slanke side, men bestemt ikke tynd.

Hun får rester næsten hver dag, og ved godt der er delte meninger om en hund må få det eller ej, men det bliver hun altså ved med.

Hun er flot i pelsen, sund, og rask, dyrlægen har kun ros.

Og er ikke interesseret i det koster en halv bondegård.

Er tit jeg laver mad bare til hende ud af ris, grønsager, og råt kød.

Har kigget på følgende mærker:

Go Care Royal Dog Active

Nutra nuggets Performance eller Maintenance

Kingsmoore original

Arion adult kornfri

Henne pet kronch main


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket foder
  • #1   1. aug 2013 Arion har jeg prøvet før, men synes bare hun slugte det fordi pillerne var så små.

  • #2   1. aug 2013 Ved os får de: http://www.olivers.dk/hund/hundefoder (bare den helt almindelige) og det blander vi så med rester af aftensmaden. Alle 3 ser perfekte ud nu, og trives godt

    De er alle 3 lab blandinger. .

    Men der er selvfølgelig 1000 af forskellige meninger hvad hunde foder ang. og alt er der godt og i mod for.


  • #5   1. aug 2013 Hun får også helt rå kødben, både fra hest og køer da vi selv spiser en del hest bla, så er også primært hest hun får.

  • #7   1. aug 2013 her i juli måned har jeg ikke brugt mere end max 6 kg foder, da hun primært har levet af, kød, friske ærter, gulerødder, rødbeder, og blandet salat, for det er hvad vi har spist.

    Og det har så selvfølgelig gjort at hun nu ikke rigtig vil spise sit tørfoder, tiltrods for hun er et madklaver uden lige, bestemt ikke kræsen, og ikke vil lade noget gå til spilde.
    Det har aldrig kunne stå fremme, det har altid været sådan at hun skulle have mad af flere omgange i stedet for fri kost, da hun ellers bare spiser til der ikke er mere, især hvis kattene har vist interesse for hende mad.

    Hun bruger meget tid på at gå og "græsse" sammen med hestene når hun er med på folden når hestene skal have mad, men dyrlægen synes ikke der var grund til bekymring pga dette.


  • #9   1. aug 2013 jamen hun har hele tiden fået begge dele, er først nu hun pludselige er gået fra tørfodet.

  • #11   1. aug 2013 jeg fodre med Orijen og af alle de fodermærker jeg har prøvet har det klart været det bedste for mine hunde.

  • #12   4. sep 2013 Glemte helt at skrive hvad vi endte med.

    Blev Go care jeg købte, og hun fungere super på det, og spiser med glæde igen.


Kommentér på:
hvilket foder

Annonce