{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på poterne i sommervarmen
  • #1   2. aug 2013 Jeg kan slet ikke holde ud og gå tur i den her varme - så det kommer helt af sig selv at vi går ture i skoven hvor der er skygge smiley Så selvom stranden er fristende er det absolut no-go (også for ens egen skyld - bare tæer i varm sand = av-av-av!)
    Og hvis det er over længere tid det er så varmt, og man trænger til lidt adspredelse ligger jeg dagens lange tur om morgenen hvor det hele ikke er varmet op smiley

• #2   2. aug 2013 "Og når hunden fræser af sted på det hede underlag, er det som at gnubbe sig med varmt sandpapir." - citat fra artiklen.
    De har tydeligvis aldrig haft en OEB, dem der skriver det - hvis Frida skulle få brandmærker/vabler, skulle det da være af at stå stille for længe smiley
    Men on topic, er det aldrig noget jeg har gjort noget ved, men vi går heller aldrig flere km på asfalt og fortov, så måske derfor jeg ikke har set noget til det...

• #3   2. aug 2013 Vi forsøger at lade være med at gå i de varmeste timer, på de rigtigt varme dage - og trænger hundene alligevel til at komme ud på det tidspunkt, så har vi noget græs langs nogle kolonihaver 100 m fra hvor vi bor, vi går over på smiley

Det er lidt mere besværligt at undgå varmt underlag, når man som os bor inde i byen smiley

• #4   2. aug 2013 Jeg synes sådan noget giver sig selv. Vi har vel alle prøvet at brænde fødderne fordi vi lige skulle ud med vasketøjet eller lign.
    Vi går ikke tur i disse temperaturer, men går i stedet morgen og aften.
    Hvis vi tager ud, er det til skov eller vand.

• #5   2. aug 2013 Vi går altid sent om aftenen på de her varme dage smiley
    Ellers tager vi en tur i skoven smiley

• #6   2. aug 2013 Vi venter med at gå til om aftenen.
    Om dagen har de en stor have, med masser af skygge fra træer.
    Men kan også godt finde på, at tage en tur i skoven, ligesom minion.

• #10   2. aug 2013 Her er det tisseture eller tur til stranden, hvor hun stort set ikke er oppe ad vandet smiley

• #11   2. aug 2013 Går også tur aften, ellers er det haven ... jeg pøser vand på hundene hvis jeg kan ramme, og dypper poterne i vand hvis det virker til de har det voldsomt varmt

• #12   2. aug 2013 Mine kommer heller ikke ud og gå i denne varme.

Kommentér på:
Pas på poterne i sommervarmen

Annonce