{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  loppekur
  • #1   4. aug 2013 det afhænger af hvilken loppekur han har fået?

  • #2   4. aug 2013 Hvad fik han sidst?

    Jeg ville bruge en kombi af Capstar og program vet. Det er tabletter og de kan gives på trods af hvornår du har givet pipette i nakken sidst.
    En af hver dag et, og Capstar dag to og tre. Genbehandle med program efter en måned.
    Ses lopper igen så endnu en kur med Capstar.

    Der ud over hovedrengørring af hjemmet og især de steder hunden er.


  • #3   4. aug 2013 hvis den er loppe allergiker ville jeg personligt gå til dyrlæge og få en recept på et nyt loppehalsbånd der hedder seresto, det virker i 7-8 måneder og med det på hele tiden så er hunden konstant dækket ind

    er den ikke loppeallergiker så kan man dække ind ved behov - Sasha får fx ikke loppekur så hun konstant er dækket, men sådan når det er tilpas længe siden

    hvis det er bayvantic eller frontline den har fået så skal der gå 4 uger før genbehandling


  • #4   4. aug 2013 Det er bayvantic han har fået. Vi var ved dyrlæge dagen inden han fik kuren, og de sagde han havde en.allergisk reaktion pga loppebidene...

  • #5   4. aug 2013 køb capstar vet hos dyrlægen det er noget der virker, og så på med deres loppe halsbånd bag efter...

    Sådan kom jeg af med lopperne på min hund...

    Hus at snakke med din dyrlæge om det, så du ved hvor mange piller din hund skal have, den skal nemlig ikke have dem alle...


Kommentér på:
loppekur

Annonce