804 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Vil helst sove udenfor om natten Vil helst sove udenfor om natten
Mika vil helst sove udenfor når det er så varmt om natten. Hun kan slet ik holde den varme ud. Vi har en teresse der lige ud fra soveværelser hvor hun lægger ude. Nu sætter jeg hendes kurv derud så hun lægger i den i stedet for på det bare træ. Men hun har haft tindens til blærebetændelse så ved ikke om det er for "koldt" for hende at ligge ude??
0 synes godt om
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.198
Og med de temperaturer vi har pt., så tror jeg ikke det betyder noget med hensyn til blærebetændelse.
Behandler du hende forebyggende imod det? Jeg har hørt om flere, der enten forebygger med tranebær eller Ester C med gode resultater......
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
SÅ sarte er de heller ikke
feb 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 312
Forebyggende får hun noget der hedder trimopan fra dyrlægen. Det skal hun havde til hun har været igennem sin første løbetid
Jamen så lader jeg hende blive ude. Døren står åben så hun frit kan komme ind og lægge hvis hun vil
sep 2012
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 423
Han ligge ude på græsset i solen om dagen, han kan altid gå ind men det gider han ikke og skulle døren blive lukket så han ikke kan komme ud, ja så finder han en plet i stuen hvor der er sol
Her hjemme er det os hunden der dar dynen på om natten
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.198
Vores ligger ude i alt slags vejr, og pt. er de simpelthen ved at koge over - tror de drømmer om dejlige kolde snedriver at dykke ned i, griner....
Vil helst sove udenfor om natten