hunden der nær havde hoppet ud af vinduet {{forumTopicSubject}}
ALDRIG mere om jeg sover med åbent vindue i det her hus mere!!!! vi taler split sek!
kl 3 i nat vågner jeg ved at en ræv hyler ude i haven og det næste sek er Bella ved at hoppe ud af vinduet hen over mig som ligger lige nede foran vinduet bogstaveligt talt! jeg kæmper med at få fat i hende da hun immervæk vejer 34 kg og skriger bare "NEJ NEJ NEJ NEJ" og får hende så med møge besværg kæmpet ind igen! for prøv i lige at holde 34 kg ivrig hund tilbage i liggende tilstand!
JEG BOR PÅ 1 SAL!!! der er 3 m ned til jorden, ved da godt hva kl var slået hvis hun var kommet ud den vej! og det er ikke andet end en uge siden at Kaito rent faktisk tog hoppet, men han er så lille og adræt at der heldigvis ikke skete noget.
så var her så mørkt at jeg ikke kunne se noget, så mit næste spørgsmål var "HVOR ER KAITO?!?" kalder febrilsk, kigger ud af vinduet for at se om han er hoppet. Finder min tlf får lyst værelset op og ser han står i sengen. phew..
kiggede så ud af vinduet, så ser jeg en skygge på græsplænen, tager tlf lyser der ned, så sidder Egon vores han kat og lille mis ligger ned helt afslappet. De holder skansen på de udendørs arealer
Bella har ellers ALDRIG gjort andet end at blive liggende i sengen og umpfe af rævene når hun kan hører dem udenfor, men hun må havet villet kattene til undsætning eller noget i den stil, men troede da godt nok lige jeg havde mistet hende.
for satan de dyr tager da snart livet af mig...
første ferie dag! vel startet.... eller noget -.-
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.822
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 100 Svar: 579
sep 2012
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 246
Da jeg har en rotte pige på ca 30 kg som godt kan lide og ligge i vindueskarmen inde i stuen, så mine kan kun stå på klem i sådan et "hak" ...
Så kender godt det med og blive forskrækket, hvis jeg f.eks har glemt og lukke det i soveværelset (hun må normalt ikke være i den vindueskarm og det ved hun) men hvis hun høre noget spændende ja så hun da ligeglad med hvad hun må
sep 2012
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 83 Svar: 748
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 986
Vores Kahla fik den anden dag lov til at stikke snuden ud af vinduet i bilen.. Hun sad oppe ved mig, og havde snor på, den holdt jeg i, og selvfølgelig i hende - ved ikke om hun gled eller prøvede at hoppe, men jeg blev godt nok også forskrækket... Så nu er det vist slut igen... Godt der ikke skete noget!!
sep 2012
Marie, ja det var ikke rart..
og har besluttet mig for at få sat børne-sikringer på.. så det bliver gjort en af dagene forhåbentlig
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 83 Svar: 748
hunden der nær havde hoppet ud af vinduet