{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

hunden der nær havde hoppet ud af vinduet {{forumTopicSubject}}

ALDRIG mere om jeg sover med åbent vindue i det her hus mere!!!! vi taler split sek!
kl 3 i nat vågner jeg ved at en ræv hyler ude i haven og det næste sek er Bella ved at hoppe ud af vinduet hen over mig som ligger lige nede foran vinduet bogstaveligt talt! jeg kæmper med at få fat i hende da hun immervæk vejer 34 kg og skriger bare "NEJ NEJ NEJ NEJ" og får hende så med møge besværg kæmpet ind igen! for prøv i lige at holde 34 kg ivrig hund tilbage i liggende tilstand!

JEG BOR PÅ 1 SAL!!! der er 3 m ned til jorden, ved da godt hva kl var slået hvis hun var kommet ud den vej! og det er ikke andet end en uge siden at Kaito rent faktisk tog hoppet, men han er så lille og adræt at der heldigvis ikke skete noget.

så var her så mørkt at jeg ikke kunne se noget, så mit næste spørgsmål var "HVOR ER KAITO?!?" kalder febrilsk, kigger ud af vinduet for at se om han er hoppet. Finder min tlf får lyst værelset op og ser han står i sengen. phew..

kiggede så ud af vinduet, så ser jeg en skygge på græsplænen, tager tlf lyser der ned, så sidder Egon vores han kat og lille mis ligger ned helt afslappet. De holder skansen på de udendørs arealer

Bella har ellers ALDRIG gjort andet end at blive liggende i sengen og umpfe af rævene når hun kan hører dem udenfor, men hun må havet villet kattene til undsætning eller noget i den stil, men troede da godt nok lige jeg havde mistet hende.

for satan de dyr tager da snart livet af mig...

første ferie dag! vel startet.... eller noget -.-

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunden der nær havde hoppet ud af vinduet
  • #1   5. aug 2013 Hold op en forskrækkelse...

• #3   5. aug 2013 ja tak, så da jeg endelig havde fået styr på situationen lå jeg også bare i total stilhed og mørke og hjertet det bankede bare der ud af og adrenalinen havde gjort mig fuldstændig vågen.

• #4   5. aug 2013 isabelle, yup, har overvejet noget baby-sikrings haløj.. lige nu er der snor på.. problemet er lidt at man ikke rigtig kan have mine vinduer på klem smiley

• #5   5. aug 2013 Kender godt problemet.. mine vinduer er ALDRIG åbne medmindre jeg ikke er hjemme..
    Da jeg har en rotte pige på ca 30 kg som godt kan lide og ligge i vindueskarmen inde i stuen, så mine kan kun stå på klem i sådan et "hak" ...

Så kender godt det med og blive forskrækket, hvis jeg f.eks har glemt og lukke det i soveværelset (hun må normalt ikke være i den vindueskarm og det ved hun) men hvis hun høre noget spændende ja så hun da ligeglad med hvad hun må smiley

• #6   5. aug 2013 Bella har aldrig været i et vindue før, men jah.. heldigvis skete der ikke noget (denne gang) så derfor må jeg jo bare have vinduerne på "klem" som i siger smiley

• #7   5. aug 2013 min bella har også lavet det nummer for 3 mån. siden , bor også på første sal og greb hende i hofterne , hun hang ud af vinduet . hun er 6 år og har ALDRIG gjort noget lign. så her er det slut med åbne vinduer når hun er i stuen , så bliver hun lukket inde i et andet rum hvis der skal luftes ud, ellers bliver vinduerne bare sat på klem. hr aldrig råbt af hende, men det kom jeg til, for blev så forskrækket , det same gjorde hun self.

• #8   5. aug 2013 Puha!! Det må virkelig have været grimt!!
    Vores Kahla fik den anden dag lov til at stikke snuden ud af vinduet i bilen.. Hun sad oppe ved mig, og havde snor på, den holdt jeg i, og selvfølgelig i hende - ved ikke om hun gled eller prøvede at hoppe, men jeg blev godt nok også forskrækket... Så nu er det vist slut igen... Godt der ikke skete noget!!

• #9   5. aug 2013 Caroline, min Bella er også 6 og har som sagt heller aldrig gjort det før.. ved ikke hva der stikker dem?!?
    Marie, ja det var ikke rart..

og har besluttet mig for at få sat børne-sikringer på.. så det bliver gjort en af dagene forhåbentlig smiley

• #10   8. aug 2013 ved det heller ikke :S

Kommentér på:
hunden der nær havde hoppet ud af vinduet

Annonce