26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Der havde jeg nær skidt i bukserne! {{forumTopicSubject}}
Hold nu helt op hvor jeg stadig ryster!
Længere nede af min vej bor der en lækker Rottweiler.
Han er en meget udfarende dreng, og jeg har tit været bange for at han hoppede over hegnet, selvom hans ejere har forsikret mig om at han er en sød dreng.
I dag sker det meget uheldige så at han er kommet uden for hans have. Og min nabo kan noget rystet fortælle mig at han har haft fat i hendes lille hund - dog uden at den har bidt hul i den.
Jeg ser den så for lidt tid siden længere oppe i vores lille by, prøver selvfølgelig at kalde ham til mig, men han løber tilbage mod hans hjem.
Jeg tænker at jeg da lige vil køre ned til hans ejere og se om de er hjemme, hvilket de selvfølgelig ikke er.
Da jeg holder udenfor deres Hus kommer hunden frem, og dum dum dum som jeg er, beslutter jeg mig selvfølgelig for at jeg lige vil lukke hunden ind i haven så den i det mindste ikke kan flyve på flere hunde- den skulle jo være SÅ sød!
Og det var han jo så selvfølgelig ikke.
Han ser sød ud, lige indtil jeg går hen mod hans hus, og så skal jeg da lige love for at vagthunden kom op i ham!
Han flyver frem mod mig med blottede tænder, og puster sig op med stiv hale og hvad der ellers hører sig til.
Jeg tænker FUCK! Og prøver først at skælde den ud i håb om at han bakker igen, og det gør han jo selvfølgelig ikke.
Jeg har sjovt nok ikke voldsomt meget lyst til at udfordre skæbnen og finde ud af om han virkelig mener at han er gal, eller om han inderst inde bare er en kryster, så da han bliver ved med at gå frem mod mig bakker jeg pænt.
Jeg prøver at snakke roligt til ham, men det var han nu ret ligeglad med, og først da jeg vildt bange må råbe HJÆÆÆLP vender han rundt og stiller sig foran hans hjem. Nok ikke fordi at jeg råbte, men nok mere fordi at jeg nu var langt nok væk fra hans matrikel.
Og aldrig har jeg været så glad for at se røven på en hund, og tror heller aldrig at jeg er kommet så hurtigt ind i min bil!
Jeg arbejder med hunde, og har da oplevet nogle lidt specielle hunde, men aldrig har jeg været så bange, og så sikker på at jeg nu ville blive bidt. Nåede endda at tænke om den ville nøjes med at bide mig en enkelt gang, eller om han ville tygge i mig
Og ja, ved godt at det er mig selv der er skyld i situationen (har dog alligevel meldt den til politiet i håb om at de kan få fat i hans ejere)
Men havde lige brug for at få lidt luft.
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.936
Så at bakke var helt klart det rette at gør i dit tilfælde - for rotten gør det ikke
Godt at der ikke skete dig noget
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 308
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Du gjorde det helt rigtige i dette tilfælde
Der havde jeg nær skidt i bukserne!