{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Hvis jeg bare havde vidst... {{forumTopicSubject}}

Det er nok en følelse mange kender

Min første hund - en dober han fra staldopdræt - Havde jeg vidst hvilket arbejde og hvilke frustrationer der lå i ham, så havde jeg aldrig købt ham.. Jeg var ung og uerfaren og det var min første hund. Havde jeg haft lidt mere erfaring ville der være et hav af røde lamper der blev tændt da jeg var oppe for at se ham.. Men jeg vidste ikke bedre dengang.

Jeg fik ham omplaceret da han var 1 år.. Nu er han vagthund.

Hvis jeg havde kendt hele omfanget af hvilke problemer der var med Dess, så havde jeg pænt takket nej til at tage hende..

Idag er jeg glad for at jeg tog hende til mig, og hun er blevet en rigtig dejlig og dygtig hund.. Men hold da op et arbejde det har været at nå hertil.
Jeg vil ikke undvære hende for noget i verden ( ikke helt sandt... Truer hun mit fremtidige barn, så ryger hun ) Men jeg er virkelig glad for hende og knyttet til hende.

Har andre haft lignende oplevelser, så hører jeg det gerne.. Og også hvordan udfaldet blev

Jeg vender til bage til tråden senere.. Der er lige blevet kaldt at vi skal spise :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis jeg bare havde vidst...
  • #1   28. okt 2008 Jep den har jeg osse stået i.

Havde jeg vidst hvad jeg gik ind til med Møffe havde jeg ikke taget hende med hjem. Hun var fra en elendig opdrætter, og var så endt i et hjem hvor man ikke havde tiden til sådan en hund.
    Jeg holdt rigtig meget af hende, og det havde heller aldrig faldet mig ind at levere hende tilbage... Men jeg havde ikke taget hende hvis jeg havde vidst hvad det var jeg sagde ja til.
    Hun blev aflivet et år efter jeg havde fået hende. Ikke fordi jeg ikke ville hende mere, men fordi tingene bare ikke blev bedre trods alt det arbejde der blev lagt i hende.

• #2   28. okt 2008 ....hvor hyper aktiv en working kelpie er og hvor meget den kræver af mig, som hundeejer....havde jeg nok aldrig valgt kelpien som første gangs hund...

Men...ALDRIG om jeg ville undvære ham...og arbejde med ham...ligger der stadig meget af ude i fremtiden....hvilke jeg ser frem til...for han elsker at arbjede....skøn hund... :o)

Kunne jeg vælge om...havde jeg valgt Corgien som hun nr 1 og kelpien som hun nr. 2....

• #3   28. okt 2008 ...og "hun" er selvfølgelig lig med HUND...med "d"...hehe....

• #4   28. okt 2008 Har ikk stået i helt det samme.
    Men Balto har også været en problemhund. Han har spoleret rigtig mange ting. Han er min første hund, sån helt min egen, og havde jeg vidst hvad jeg ved nu, havde jeg nok ventet og fået en lidt mindre krævende fyr ind på livet. Hvad han ikk har spolert af tæpper, cder, planter, fodlister og des lige er ikk værd at nævne.

Men efter jeg fik ham alene, valgte jeg ikke at give op, og jeg har aldrgi haft en bedre hund.

Men det er trist når det ender med aflivning, men på den anden side så syns jeg det er rart at folk tar ansvar for det, og gir hunde fred istedet for at sende den videre endnu engang. Så respekt til jer.

• #5   28. okt 2008 Sigurt har også givet mig mange hovdebrud og bekymringer. Han er også fra en halvringe opdrætter og har sært tempremant og så har han en meget sart fysik, selv om vi ind til videre har været forskånet for alvorlige ting som HD osv.
    Men jeg elsker jo mit pelsdyr, så ville ikke undevære ham for noget!

Kommentér på:
Hvis jeg bare havde vidst...

Annonce