{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.815 visninger | Oprettet:

hvalp underholder sig selv - hvor meget {{forumTopicSubject}}

Django er god til at lege med sig selv, og det får han bare lov til, vi leger også med ham, men tænker han kan vel heller ikke leget for meget med sig selv, så længe han virker tilfreds?

han kan lege lidt ud, men kommer så gerne ind for at lege i nærheden af os

hvor meget skal vi opfordre til alene leg?

og bør han når vi starter alene hjemme træning, hae legetøj til rådighed? er jo egentlig tilhænger af at han bare skal slappe af, og ikke geares op, men det er stille og rolig leg når han hygger med sig selv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalp underholder sig selv - hvor meget
  • #1   6. aug 2013 Jeg ser ingen problemer i at hvalpen hygger sig og leger for sig selv smiley

Jeg starter altid alene hjemme træning med det damme - går ud med skraldespand, henter post, lukker døren når jeg går i et andet rum o.l.

• #2   6. aug 2013 Jeg siger det samme som Lise

• #3   6. aug 2013 Det er da bare super fedt at han er så selvstændig og sikker på sig selv at han har det fint med at være sig selv! Se det som en kæmpe fordel smiley

Mht. alene hjemme træning så lad ham have lidt legetøj og tyggeting til rådighed, så er chancen for at han tygger i det fremfor alt muligt andet han ikke må tygge i større smiley

• #4   6. aug 2013 Viktor legede rigtig meget med sig selv som hvalp og gør det stadig smiley Jeg lader ham lege, og hvis han selv inddrager mig i legen - kommer med legetøj osv. - så leger jeg med ham smiley

Mht alene hjemme træning - som Lise siger smiley

• #5   6. aug 2013 ser det også som en fordel, var mere om der er grænser han tillader fint at vi er med i legen, og som sagt efter nogen tid alene søger han os, men kan så sagtens fortsætte med at lege selv

lise mht alene hjmme så har vi fra start bare gået fra ham, men med åben dør, og da det gik fint uden han fulgte med hver gang, så kan vi sagtens gå ud og komme ind uden han reagerer på det. vi kan lukke havedøren med glas i og, så sætter han sig lige og kigger, men går så lidt væk igen, eller leget lidt inde han igen kommer hen og kigger

ingen klynken eller hoppen op - han er en drøm lige nu og nyder det, vel vidende at det kan ændre sig. men han kommer fra et sted med et godt forarbjede, og på trods af søster i samme hjem, har de to kun været alene hver for sig, så han virker heller ikke afhængig af Sasha

i nat sov de på hver sin side af sengen, uden han prøvede på noget som helst, han lagde sig bare til at sove, var oppe og tisse to gange og så i seng igen.

så næsten for nem smiley

• #6   6. aug 2013 Dejligt...og tag det roligt:

Næsten for nem, skriver du: Det kommer!! smiley ;D

• #7   6. aug 2013 tænker jeg også Lise smiley

men så kommer det i den rigtige rækkefølge i hvert fald, for han har nu fået gjort kattene ret trygge ved sig, og Sasha ser ham ikke som en pestilens, så smiley

• #8   6. aug 2013 Min har også altid været god til og underholde sig selv, og ligesom din så kan hun også sagtens finde på og indrage mig i legen, når hun f.eks kommer og ligger noget legetøj ved siden af mig i sofaen smiley

Det hyggeligt med sådan en hund smiley

• #9   6. aug 2013 Hvis ikke du skal bruge hunden til konkurrence er det jo rigtig fint at den leger selv, skal man bruge hunden er det klart en fordel at hvalpen har mest lyst til at lege med dig;) og så vil det være en fordel at træne/lege så meget med hvalpen at den ikke leger selv men slapper af når den ikke er "på"

• #10   6. aug 2013 Bodil - han er første potentielle konkurrence hund, så jeg ved ikke hvor stort mit ambitionsniveau bliver smiley

men jeg vil da lige have det in mente, det har mest været sådan at vi har leget, og så er han fortsat lidt på egen hånd, indtil han har ment det var tid til lur.

han skulle gerne bruges til jagtrelateret træning, og så må vi se hvilke aspekter der fænger mig mest smiley

Kommentér på:
hvalp underholder sig selv - hvor meget

Annonce