3.815 visninger
|
Oprettet:
hvalp underholder sig selv - hvor meget {{forumTopicSubject}}
Django er god til at lege med sig selv, og det får han bare lov til, vi leger også med ham, men tænker han kan vel heller ikke leget for meget med sig selv, så længe han virker tilfreds?
han kan lege lidt ud, men kommer så gerne ind for at lege i nærheden af os
hvor meget skal vi opfordre til alene leg?
og bør han når vi starter alene hjemme træning, hae legetøj til rådighed? er jo egentlig tilhænger af at han bare skal slappe af, og ikke geares op, men det er stille og rolig leg når han hygger med sig selv
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
Jeg starter altid alene hjemme træning med det damme - går ud med skraldespand, henter post, lukker døren når jeg går i et andet rum o.l.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.908
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 1.599
Mht. alene hjemme træning så lad ham have lidt legetøj og tyggeting til rådighed, så er chancen for at han tygger i det fremfor alt muligt andet han ikke må tygge i større
maj 2008
Følger: 30 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 3.349
Mht alene hjemme træning - som Lise siger
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 1.624
lise mht alene hjmme så har vi fra start bare gået fra ham, men med åben dør, og da det gik fint uden han fulgte med hver gang, så kan vi sagtens gå ud og komme ind uden han reagerer på det. vi kan lukke havedøren med glas i og, så sætter han sig lige og kigger, men går så lidt væk igen, eller leget lidt inde han igen kommer hen og kigger
ingen klynken eller hoppen op - han er en drøm lige nu og nyder det, vel vidende at det kan ændre sig. men han kommer fra et sted med et godt forarbjede, og på trods af søster i samme hjem, har de to kun været alene hver for sig, så han virker heller ikke afhængig af Sasha
i nat sov de på hver sin side af sengen, uden han prøvede på noget som helst, han lagde sig bare til at sove, var oppe og tisse to gange og så i seng igen.
så næsten for nem
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
Næsten for nem, skriver du: Det kommer!!
feb 2009
men så kommer det i den rigtige rækkefølge i hvert fald, for han har nu fået gjort kattene ret trygge ved sig, og Sasha ser ham ikke som en pestilens, så
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 246
Det hyggeligt med sådan en hund
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
feb 2009
men jeg vil da lige have det in mente, det har mest været sådan at vi har leget, og så er han fortsat lidt på egen hånd, indtil han har ment det var tid til lur.
han skulle gerne bruges til jagtrelateret træning, og så må vi se hvilke aspekter der fænger mig mest
hvalp underholder sig selv - hvor meget