1.193 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hvalpe og moder der søger nye hjem Hvalpe og moder der søger nye hjem

Jeg ved ikke om det er her jeg opretter dette lille opråb ....men jeg prøver . Jeg har i samarbejde med nordjyskdyreredning taget 7 hvalpe til mig og deres mor(vil ikke hænge nogen ud så kan ikke sige mere ) . Da jeg selv har fire hunde , kræver dette naturligvis ekstra . Nu ved jeg så ud over dette at der fra selv samme menneske kommer mindst et kuld mere måske to .
Nuvel ,det korte og det lange er der bliver avlet og hvalpene bliver givet væk alt for tidligt ....vil gøre hvad vi kan for at stoppe dette . Her kommer mit opråb så .
Skulle der være nogen der ville hjælpe med hvadsomhelst ...en pose hvalpefoder eller en pose kyllingelår ( jeg er jo barfer så hundene får råt her osse hvalpene hvis jeg har nok ) Så ring 60881587 eller kontakt nordjyskdyreredning . Jeg bor i sommersted sønderjylland og er så godt som altid hjemme nu da der er fuldt hus . Er man int i at hjælpe og vil se hvilke hunde det handler om er man velkommen til at kigge på mine åbne album på facebook som jeg linker ind her . mvh Hundetossen

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe og moder der søger nye hjem
  • #1   10. aug 2013 Hejsa, du mangler link

• #2   10. aug 2013 kan ikke få den her mac computer til at lystre ....er ikke så go så har oprettet et album herinde på min side ...kan heller ikke linke til det men gå ind og tjek . Moderhunden er kun lige blevet et år ....hun er en stakkels pige der er så god men ikke vandt til at modtage kærlighed , tryghed eller ømhed ....alligevel er hun så god til sine hvalpe

• #3   10. aug 2013 Vil lige skynde mig at sige ....det der er min fornemmeste opgave sammen med nordjysk dyredning er at få de tæver der er tilbage neutraliseret ....for han laver kuld og giver hvalpene væk ...så det er ikke penge der driver ham ...snarre Dumhed og uansvarlighed ...

• #4   10. aug 2013 Jeg har 7 kilo hvalpefoder men bor i Bjerringbro smiley men skal muligvis nordpå ved lejlighed

• #6   12. aug 2013 jeg takker dybt for jeres hjælp . vil meget gerne modtage godt foder i ikke kan bruge , legetøj ....ja selv jeres besøg er guld værd her ...for hundene her har ikke fået nok kærlighed og tryghed ....jeg gør alt for at lære dem alle mennesker og andre hunde her er gode og sjove og dejlige ....hvalpene er lidt hurtigere end hundemor hvor det står rigtigt slemt til ....men her gir vi aldrig op .

• #7   12. aug 2013 Tak for gæstfriheden i dag, det var dejligt at møde både dig og dine skønne hunde - ikke mindst de kære hvalpe og den sødeste hundemor. Jeg håber de alle finder rigtig gode hjem! smiley

På billedet ses min Aya (Blance) til venstre, den kære hundemor til højre og min Cooper laver ballade i baggrunden. De matcher fint i farverne! smiley

profilbillede
  • #8   12. aug 2013 Og her er en af de kære hvalpe. smiley

profilbillede
  • #9   13. aug 2013 Tak trine for foder og tæpper og legetøj og godbidder og frem for alt omtanke ....og tak besøg tl ære for de små rednings vapser ...vi fik kanin til aften dessert idag , så intet var spildt knus til jer med de dejlige vapser i er altid velkommen

• #10   14. aug 2013 I dette rednings projektaf hvalpe og omplacerings hunde er der en jeg helt har glemt at takke ...den allerførste der doneret 3 kg rå kylling ....nemlig min søn som egentlig ikke er specielt pjattet med hunde , alligevel kom han på sin scooter med mad til babyerne som den allerførste . Tak min dejlige søn ...alle jer der ikke kender til ham ....gå ind og lyt på youtube hvis i blir fristet efter den lille smag af hans . tryk på linket musik. http://youtu.be/DcuqL9pXjrU

• #11   14. aug 2013 Igen selv tusind tak, det var rigtigt hyggeligt. Og jeg håber kaninen smagte godt, hi hi. smiley

• #12   16. aug 2013 det var en lille mundhaps til så mange ...men en frisk en smiley

Kommentér på:
Hvalpe og moder der søger nye hjem

Annonce