{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Hjælp til foder til kastreret chihuahua :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Min lille chi er lige blevet kastreret idag, og min dyrlæge anbefalede derfor at jeg fik noget andet foder, da det han får nu (royal canin mini junior) har for højt energi indhold, da det jo er et hvalpefoder.

Planen var i forvejen at han snart skal på voksenfoder, men jeg er sådan i tvivl om hvad..

Han vejer det han skal, er overhovedet ikke tyk, men nu hvor han er kastreret er det jo vigtigt at han ikke begynder at blive det, da der jo er langt større chance for at han bliver det.

Men jeg ved ikke helt hvad det er jeg skal kigge efter når jeg skal finde foder. Har rimelig styr på indholdet, at der skal være kød som det første, og helst ikke korn, eller i hvert fald meget lidt, men vil jo gerne have at energi/fedt niveauet passer til ham, men jeg ved ikke hvordan jeg præcis finder det, så det også opfylder hans behov samtidig med at det ikke gør ham vildt tyk smiley
Det skal selvfølgelig afpasses hans str, men der findes jo foder der er bedre til ham end andet.

Indtil videre har jeg kigget lidt på Acana, men det har jeg ikke kunnet finde en beskrivelse endnu, så jeg kunne kigge på om der var en der passede.
Så har jeg kigger på wolfsblut, og hvis jeg har gjort det rigtig, kommet frem til at det er denne variant der er bedst til ham:
http://www.foderxpressen.dk/shop/wolfsblut-dark-forrest-2843p.html

Han vejer forresten 1,6 kg. Og er 7½ mdr.


Så kom frisk med gode råd, erfaringer og Links smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til foder til kastreret chihuahua :)
Kommentér på:
Hjælp til foder til kastreret chihuahua :)

Annonce