{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Hvalp fra Polen {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg har tænkt på at jeg på et tidspunkt skal have en papillon mere.
Derfor har jeg tænkt at det kunne være en oplagt mulighed at få en fra Polen med FCI stamtavle, da de er billigere, men også fordi jeg har set de har nogle rigtige flotte smiley

Problemet er bare at jeg ikke kan tjekke op på hvalpens forældre, da jeg ikke er medlem af DKK.

Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på når jeg vælger en hvalp fra udlandet?
Sproget er ikke noget problem, da jeg er opvokset med det, så det kommer til at gøre kommunikationen den del lettere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp fra Polen
  • #2   13. aug 2013 Tusind tak smiley Det vil jeg prøve smiley

• #4   13. aug 2013 *Krumme* det er nemlig det smarte smiley Jeg tager tit til Polen for at besøge min familie, så jeg kan sagtens besøge hvalpen hvis det bliver aktuelt smiley

Jeg troede bare at man kunne tjekke det, nu når de begge er under FCI smiley

• #6   13. aug 2013 Okay på den måde smiley Så blev jeg lige dét klogere smiley
    Er ret ny indenfor det med tavler, men har længere gerne ville have en med tavle. Da jeg synes det er utrolig spændende med udstillinger smiley

Ja, sådan synes jeg også det bør være smiley Dog kender jeg ingen indenfor min race, der kan anbefale mig, men indenfor andre racer gør jeg. Ved ikke om det har nogen betydning, men nu må vi se smiley

Jeg vil ihvertfald google lidt og finde ud af hvad folk mener om den kennel jeg havde i tankerne smiley

• #9   13. aug 2013 Ja, det er rigtig nok smiley

Jeg kan se at den kennel jeg har kigget på står på listen smiley
    Men jeg kan se en anden kennel der er tættere på "min" hjemby som jeg lige vil tjekke op på smiley

Kommentér på:
Hvalp fra Polen

Annonce