1.023 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Godt seniorfoder til lille hund? Godt seniorfoder til lille hund?

Leder efter et godt senior foder til små/mellem hunde.

Er egentligt tilfreds med det jeg bruger nu, men min veninde har gjort mig opmærksom på at det er meget vigtigt at jeg skifter til senior foder.
Det skal være velsmagende, da hun er lidt kræsen.

Det er til en papillon, men hun er ikke vild med alt for små stykker.

Håber i har nogle gode forslag:)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt seniorfoder til lille hund?
  • #1   16. aug 2013 Lanka er jo godt nok lidt større (13 kg) men hun trives supergodt på Old & Fit fra Olivers. Jeg skiftede hende over fra alm. voksenfoder for ca. 1 år siden, da hun fyldte 10 år.

• #2   16. aug 2013 jeg synes måske det er lidt tidligt at skifte når din hund "kun" er fra 2004 og er en lille hund. Jeg har ikke skiftet med Cleo endnu. Jeg bruger Orijen og jeg tilsætter FlexVital til hendes led.
    Men det kommer selvfølgelig an på din hund - er den sund og rask, hvordan går den, er den idealvægtig osv.

(af en eller anden grund kan jeg kun poste indlæg fra denne computer hvis jeg uploader billede - derfor billederne )

profilbillede
  • #4   16. aug 2013 Jeg følte heller ikke, det var nødvendigt at skifte med Lanka. Men jeg må indrømme, at hun har fået sin anden ungdom efter jeg valgte at gøre det. Jeg syntes ellers ikke hun virkede gammel, men tænkte bare, at hun var blevet mere rolig med alderen. Nu SPURTER hun rundt igen smiley

• #5   16. aug 2013 Karina, det lyder godt! Hvor store er stykkerne?

Trisse er stadig aktiv, men virker lidt gammel så vil gerne give hende det hun har behov for

• #6   16. aug 2013 Hvorfor senior foder?? Jeg har en på knapt 14. Da hun var 10 mente jeg det var tid til senior foder. Jeg kørte hende over og hun blev sløv, træt og lagede sig i kurven og ville ikke gå. Så kørte jeg hende tilbage og nu har jeg en pige der spæner rundt og hopper og springer. F.eks var hun ude og svømme (på eget intiativ) i 30 min efter ænder. smiley Så jeg er færdig med seniorfoder på seniorhunde. Aldrig aldrig mere.

• #7   16. aug 2013 Fordi jeg har en veninde der er Veterinærsygeplejerskeelev og de har haft en masse om det og gjort mig opmærksom på at der er mange ting i et seniorfoder som ældre hunde har brug for...

Og synes da også at det ku lyde sådan på det Karina skriver.

• #8   17. aug 2013 - sætter mig bare på mine hænder så og ønsker dig held og lykke med at finde det rigtige.

• Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 225
    #9   17. aug 2013 Vi giver ikke vores på 13 år seniorfoder. Han er sund, frisk og stadigvæk meget aktiv, så han ville slet ikke kunne nøjes med seniorfoder, som jo er tilpasset mindre aktive hunde.

• #10   17. aug 2013 Jamen Sarah, så må du da rigtig gerne fortælle de mange grunde der er til ikke at bruge det. Gerne noget mere videnskabeligt end din egen erfaring.
    Synes da det er noget pjat at du bare skriver at du sætter dig på dine hænder, hvis du ligger inde med noget viden omkring det

• #11   19. aug 2013 Katrine - seniorfoderet fra Olivers har præcis samme størrelse, som deres alm. voksenfoder, så der er stadig en del de skal bruge tænderne på at tygge. Lanka har helt klart haft godt af at kommer over på noget foder, der lige giver lidt ekstra til hendes knogler og led. Hun er blevet meget hurtigere og mere smidig på agility-banen også, og det er da ret imponerende af en hund på næsten 11 år.

Kommentér på:
Godt seniorfoder til lille hund?

Annonce