At sætte sin hund på seniorfoder At sætte sin hund på seniorfoder
Det er noget det har fået det til at løbe lokdt ned af ryggen bare ved tanken om at min hund en dag skulle på senior foder - det var jo tegn på at han var ved at blive gammel (han er ikke så gammel, bliver 6 til januar).. Og jeg havde egentlig håbet på det kunne vente et par år endu, men da han har døjet lidt med svingende lever og nyretal synes jeg det er på tide at finde et foder der passer lidt bedre på ham (jeg har hidtil kørt med Olivers Adult, hvilket han har haft det fint på), han kører lige nu på noget diætfoder som er specielt designet til at passe på nyrene, men det er ikke noget han kan blive ved at være på..
Nu har jeg så fundet "Old & Fit" foderet fra Olivers - som skulle passe til lidt ældre hunde der stadig er aktive og det skulle passe ekstra godt på hundens lever og nyrer, så nu bestller jeg det og kører ham derover på og ser om ikke han kan trives på det..
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.448
Her er lidt om det:
Nutra Gold er en komplet serie af luksuskvalitetsprodukter med fersk kød, der hver især er udviklet til at opfylde dyrets krav i en bestemt livsfase.
NutraGold® er baseret på fersk – aldrig frosset – lamme- eller kyllingekød, der sikrer god smag og det optimale, balancerede indhold af aminosyrer.
Ledstyrkende system
Den brusk, som findes i leddene, er ikke alene beregnet på at absorbere stød, men også at smøre leddene. Det er derfor vigtigt
at sikre, at ledbrusken er sund, så dyret altid kan bevæge sig uden smerter. Kroppen producerer naturligt glucosamin og chondro-itin i små mængder, som bidrager til at vedligeholde, reparere og hæmme ødelæggelsen af ledbrusken.
NutraGold® indeholder mel af skaldyr (glucosaminkilde) og fjerkræsbrusk (chondroitinkilde), der hjælper kroppen med at holde leddene sunde og smertefri.
og et lille link:o)
(link fjernet)
Man vil jo altid kun give sin hund det bedste :o)
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 139
Det kan varmt anbefales!
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.140
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.448
Det er rart at vide, at muligheden er der - for det står der ikke på nogen af siderne.
At sætte sin hund på seniorfoder