{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

At slå sin chef?.. {{forumTopicSubject}}

Ja.. Det skete idag..

Jeg må ærlig indrømme jeg har en meget stor grænse.. der skal virkelig meget til for at jeg slår.. har kun slået 2 gange før.. er stor modstander af vold..

Nåh men..

Jeg er kommet ud for en lille ulykke der gør at jeg har fået 2 brud på min ryg..
Jeg går stadig på arbejde. Men er nødsaget til at få morfin for at kunne holde smerterne ude. Det er blevet bedre nu er hoppet ned på almindelige piller. men op til 16 på en dag. Desværre. Men sådan er det.

Jeg var på arbejde i onsdags. I vilde smerter knoklede jeg der ud af.. var lidt for mig selv.. sådan havde jeg det bedste den dag.. Så kommer min chef fordi han ikke synes jeg arbejded hurtigt nok. og gav mig 4 tunge kasser jeg skulle sætte på plads.. jeg siger pænt til ham.. Jeg kan ikke løfte dem . min ryg kan ikke holde til det. hans eneste kommen tar var bare.. du gør det.
Så god som jeg er og hader at være "ulydig". kæmpede med den første kasse. hvorefter han stabler en masse nye op han beder mig tage en kasse. der ikke var så tung så den løftede jeg.. derefter kastede han 3 andre op og gjorde det tungt.. jeg væltede og slog mig ryg .. jeg græd af smerte og løb ud i baglokalet for at få nogle smertestillende og sidde stille. alle de andre var overrasket over mit udfald kunderne var forbavset og grunden til jeg løb ud derfra selv om smerterne gik mig til langt over ørene.. Jeg sad bare stille og prøvede at sunde mig da min chef kommer ud igen.. og beder mig gå ind og forsætte. Forklare ham jeg ikke kan lige nu med tåre i øjne. jeg rejser mig for at hente nogle flere smertestillende. (jaja mit forbrug er lidt stort.. men .. i forstår ikke smerten..). Da jeg står bøjet kommet han over og slår mig med nøgleringen på min ryg jeg for sammen. Han griner.. nå nå er du bange vaaar.. jeg går bare gad ikke mere. Ude i varemodtagelsen kaster han ting på mig.. jeg beder ham pænt om at holde op..

der går noget tid for får sat det hele på plads.. jeg går ud i lokalet for at sunde mig lidt igen.. hvor jeg sammen med mine kolegaer snakker lidt.. alle kunne se jeg havde det forfærdeligts.. derefter kommer min chef ind af døren kaster sig ind i siden på mig og puffer mig i ryggen.. jeg vender mig om af total afmagtelse og giver ham en lussing.. mest fordi det gjorde ås ondt og jeg var træt , var i smerte.. og havde fået nok af hans opførelse. jeg blev sendt hjem omgående. og har nok ikke et arbejde mere. Men kan han fyre mig?.. jeg ved ikke om jeg er fyret.. jeg forklarede ham hvorfor jeg gjorde men alt han gjorde var bare at sende mig hjem...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At slå sin chef?..
Kommentér på:
At slå sin chef?..

Annonce