{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Store hunde???
  • #2   19. aug 2013 min washi har ikke brug for meget motion, han bliver udfordret mentalt i stedet

• #3   19. aug 2013 Find ud af hvad I vil med hunden, og vælg så race der ud fra.

• #4   19. aug 2013 Min irske ulv kræver heller ikke time lange ture, men mere at få lov at strække ud og løbe igennem. Men han elsker de lange ture.. Men går ikke i selv sving hvis han ikke gør

• #5   19. aug 2013 De fleste hunde har vel brug for mere end 40-60 minutter motion om dagen?
    En chihuahua fx. har jo også behov for at komme ud og løbe og gå lange ture i skoven, selvom den er lille. En gåtur på 10 minutter 3 gange dagligt gir jo 30 minutter, så det er ikke meget motion og oplevelser den hund vil få da?

• #6   19. aug 2013 Jeg troede, du var hunde lufter i din fritid, og så dygtig/erfaren, at du kan gå med fremmede hvalpe/unghunde uden snor og have 100% styr på dem.
    En daglig tur på 40 - 60 min kan da umuligt være et problem for dig.

• #7   19. aug 2013 nej

• #10   19. aug 2013 Tror du skal regne med at bruge lidt mere tid på motion, medmindre du finder dig en gammel hund ;o)

Men generelt er det jo godt at vide hvad man vil med hunden, udover at gå lidt ture, før man vælger race :o) Så hvad vil du bruge den til?

• #11   19. aug 2013 Sofie: hvis du kendte til TS ville du nok ikke lade dig mærke med det.

• #12   19. aug 2013 Mon ikke folk bare prøver at forhindre en ulykkelige hundehistorie...

Er man gammel nok til at færdes på nettet, er man også gammel nok til at få sandheden at vide og blive stillet til ansvar for de ting man siger.

Og så er der folk som mig, der altså ikke altid tjekker folks baggrund og alder ud før der svares... Men antager at folk der er på hundegalleri, er gamle nok til at færdes her uden speciel hensyn.

• #15   19. aug 2013 Det er jo begrænset hvor mange gange man kan fortælle det på et så fint og følsomt niveau så en 12 årig ikke føler sig trådt på, men bare er ligeglad og ignorer en, og hvad der bliver fortalt..

• #16   19. aug 2013 Hvad blev der egentligt af forældre ansvar. Og af forældres kontrol med børns færden på nettet?
    TS er ikke mit barn. Det er ikke min opgave at lege med hende.
    Hvis hun er stor nok til at færdes i et voksen forum, så er hun stor nok til at mærke konsekvenserne af sine løgne. Kan hun ikke klare det, må hun finde et børne forum.
    Så kan hun jo se om de gider lege med på hendes fantasier.

• #17   22. aug 2013 Nu må i altså lige slappe af !
    Jeg skal ikke have en stor hund ! Jeg spurgte bare fordi jeg undrede mig over det!
    Jeg skrev intet om at det var fordi jeg skulle have en stor hund !!
    Og min mor og far ved godt jeg er herinde de ved godt hvd jeg skriver om løgnen og de ved også jeg er meget glad for at være herinde !!

Og jeg har lært konsekvenserne ved at lyve og er meget ked af det iver det men alt det i skriver opfatter jeg også som at blive drillet! Godt nok er jeg kun 12 men når i kommer og skriver alt muligt træder på en 12 årig så er man sku Heller ikke så meget voksen så er man en der går i skole hvis man bliver ved med at træde på folk !

Kommentér på:
Store hunde???

Annonce