{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tømning af analkirtler
  • #1   19. aug 2013 Det skal helst være sådan at afføringen har en sådan konsistens/hårdhed at analkirtlerne bliver tømt når hunden har afføring.

    Men det hænder at de tømmer dem og det gør de ved at sætte sig på numsen og køre hen ad underlaget med numsen. Hunden trækker sig frem med forbenene


  • #2   19. aug 2013 Den ene af mine hunde kan jeg se det på, så tømmer jeg dem selv. De sidder kl 15 og kl 19 lige indenfor smiley ellers kan det også være nok at give et kraftben, det bliver til lidt hårdere afføring, så bliver de tømt automatisk. De to andre mærker jeg det aldrig på.

  • #3   19. aug 2013 Selvom Nanna har fin afføring tømmer hun ikke altid sine analkirtler ordentligt, og så gør hun som beskrevet, hvor numsen køres hen af gulvet. Jeg kan ikke tømme dem uden en professionels hjælp, fordi hendes stump presses hårdt sammen når jeg forsøger, så der får jeg det gjort hos dyrlægen smiley

  • #4   19. aug 2013 Selvom Asti er barfhund og derfor får masser af ben og dertil hørende meget fast afføring, så kan hun ik selv tømme sine analkirtler... Så det får dyrlægen lov til smiley

    Det er meget mystisk for hun havde ingen problemer som helt lille...

    Hun kører ik r*ven hen af jorden, men lugter blot fælt af fisk - så ved vi at det er tid smiley


  • #6   19. aug 2013 Lige lidt mandags hygge smiley Analkirtlerne sidder kl 15 og kl 19 nemt at gøre selv smiley

  • #7   19. aug 2013 Tusind tak for jeres svar. Det må jeg lige prøve at ligge mærke til smiley

Kommentér på:
Tømning af analkirtler

Annonce