{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.834 visninger | Oprettet:

Tina J
Tina J
Tilmeldt:
22. aug 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

mælketænder {{forumTopicSubject}}

Har en shih tzu på 15 uger.
Han viser overhovdet ingen tegn på at tabe sine mælketænder.

Hvornår begynder de at tabe dem.....
synes det forskelligt det jeg får afvide af dem jeg kender.
Nogen siger 12 uger, så er jeg jo bekrymeret.
Andre siger 4-5 mdr....
Hva siger i

Tina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mælketænder
  • #1   20. aug 2013 vores hvalp er 15 uger, og begyndte for en uges/halvanden siden at tabe fortænderne..
    Er du sikker på at i måske ikke bare 'misser' det? Det går vildt hurtigt. Vores tabte en fortand, og dagen efter var den nye halvt ude..


  • #2   20. aug 2013 måske kommer det an på racen?
    Mine (3 i alt) har først tabt deres som 4-5 måneder, som du selv skriver.. smiley


  • #3   20. aug 2013 Vi fik vores Lhasa Apso hjem som 12 ugers i november. Han begyndte at smide tænderne sidst i december/først i januar.

  • #4   20. aug 2013 4-7 måneder....

    Og vi kan så sige HURRAAAAA her i huset, for vi er lige kommet af med den sidste hvalpetand.

    Vaps er 5 måneder gammel og lidt tidlig på den for sin race smiley


  • #5   20. aug 2013 de fortænder der er mellem hjørnetænderne skal man altså lige kigge lidt ekstra efter for at se er tabt. hvis ikke du ser de to dage hvor der ikke er en tand, og hvis ikke du ser når der er tænder af forskellig størrelse ved siden af hinadne så kan man altså godt tro de ikke er skiftet.

    hvis i kan kigge ind til de bagerste kindtænder er der så ikke begyndt at bule endnu en tand op af tandkødet?

    og er fortænderne helt tætsidende eller med lidt melllemrum (små mælketænder)

    da vi fik django som 4 måneders havde han kun smidt de to forreste i overmunden, og nu 14 dage senere er alle fortænder skiftet og også p1 der er lige bag hjørnetænderne, så nu mangler kun 4 hjørnetænder - og det er altså sket på ca 3 uger kun


  • Tina J
    Tina J Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #6   20. aug 2013 Hej alle jer skønne mennesker.

    Mange tak for jeres svar, jeg er mere rolig nu.
    Har lige prøvet at mærke fortænderne i undermunden, de er løse synes jeg.
    Så det kommer nok.

    Tina


Kommentér på:
mælketænder

Annonce