{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

Måske blir jeg primitiv.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo denne hvalp fra helvede, som faktisk er ved at blive en fornuftig hvalp på mange områder....Dog har hun et meget stort brist omkring mine puder....De skal bare dræbes ......effektivt...Hun behøver ikke at være alene mere end 10 min..Så er en pude afgået ved døden, og hun er forduftet...Hun kan mærke hvor vred jeg bliver når jeg ser det... Jeg plejer at fjerne de fleste, men hvis jeg bare skal være væk i 10 min..ja så gør jeg det ikke...
Alt pædago. læring omkring pude drab er prøvet, men hun kan ikke lade være...
Så nu vil jeg blive upædagogisk...Lader kun en pude ligge fremme inden jeg smutter, og inden så vil jeg banke hende med puden....
Så kan jeg ikke gøre mere...Hvis den også bliver myrdet, så må jeg lukke hende væk, om jeg så bare skal på wc.
Nej har nogen en effektiv løsning på pudedrabene?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske blir jeg primitiv..
  • #1   22. aug 2013 Kamera, mikrofon, højtalere og gedigen verbal irettesættelse når hun nærmer sig for at lave numre.

  • #2   22. aug 2013 Gem dem væk en periode - vent til den dårlige vane er brudt og tag dem frem når hun er ældre.

  • #3   22. aug 2013 Ja det er jo indlysende...Men, jeg skal bare have en pude i ryggen, når jeg sidder, og jeg skal have en så jeg kan få løftet benene lidt op også...Altså 2 fremme...
    Hun nærmer sig dem desværre ikke når jeg er der ...Så er de fuldstændig luft for hende...Jeg kan være i huset, hun kan bare ikke se mig, så har hun flænset en....
    Jeg er sikker på at det stopper på et tidspunkt. Meen lige nu og alle de måneder det har stået på GRRRR.
    Der skulle vare såden en lille dims med strøm, der kunne sættes på puden, så hun fik et stød, så tror jeg aldrig hun rørte den igen


  • #4   22. aug 2013 Tis på dem!!

    Ej jeg ved det ikke smiley


  • #5   22. aug 2013 Så kunne du jo f.eks tage dine 2 uundværlige puder med , når du går på WC....... Det må da være nemmere ....end at indfange hunden og lukke den væk , hver gang du skal tisse..... *GG*

    Der er en løsning på ALT..... man skal bare finde den.... smiley


  • #6   22. aug 2013 Ja man må bare se positivt på det bag efter drabet...Og så trøste sig lidt med, at det er godt det ikke er en hynde i sofaen, så man skal have ny sofa hele tiden.

  • #7   22. aug 2013 Stella..... ha ha ha ...... Det var der en gang een her på HG der påstod skulle hjælpe , hvis hunden skulle vænnes fra ( et eller andet... kan ikke huske hvad )....men det skulle være MANDE-TIS.... ellers hjalp det ikke.... *LOOL*

  • #8   22. aug 2013 Nittib...Jeg ´plejede i starten efter de første drab, at flytte de 2 puder højt op i min real...Men hun ved ikke hun er en hundehvalp, så enten kan hun flyve eller også springer hun så højt op...Den har jeg ikke lige gennemskuet endnu...Men hun får fat i dem.

  • #9   22. aug 2013 Kan du ikke sy en lille mikrofon ind i puden..... der hver gang hunden nærmer sig den...... råber den / puden højt og tydeligt...... NEJ....GÅ VÆK....FY....
    Du skal så bare huske lige at slå mikrofonen fra , når du selv sidder med benene på den........ ellers bliver det et værre råberi , hver gang du bevæger dig... smiley


  • #10   22. aug 2013 CH's metode er god. Vores hunde er nemlig kloge nok til først at lave ballade når vi er ude af rummet. og så virker en mundtlig irettesættelse super godt, og hundene undrer sig virkelig over hvor lyden kommer fra.

  • #11   22. aug 2013 Vedr. den med strøm - det virker faktisk i en del tilfælde.
    Vores Nanna har enormt jagtinstinkt, og i sidste uge gik vi tur tæt ved et forehold. Hun skaber sig, får stød af hegnet, og kan derefter bare gå fint ved siden af dem. Super duper smiley
    Hun har nok tænkt "så for satan de er farlige de dyr. De giver jo smerte"


  • #12   22. aug 2013 Lia havde det med sko, så vi gemte alle sko væk i nogle måneder. Rigtig bøvlet, men i dag er der ingenting. Hun er sammen med adskillige sko når hun er alene hjemme og alle har overlevet - de er ikke engang blevet kvæstet. smiley

  • #13   22. aug 2013 Tænker at hvis du banker hende med puden inden du går, at det er en sikker vej til et drab :D. Så er hun da først sur på den :D.

  • #15   22. aug 2013 Du syr et bælte med velcro og syr velcrobånd på puderne. Så følger de med, når du skal ud og tisse smiley

  • #16   22. aug 2013 Hvad med at sprøjte dem med Cothivet. Så burde hun i hvert fald lade dem være og forbinde dem med ubehagelig lugt.

    Hvis ikke du selv kan klare lugten kan du måske købe 2 puder til formålet og bruge dem i en periode.

    Det lugter af Teatreesolie (staves?)

    Jeg prøvede med alle lugte og smage da Kia smadrede ting. Virkelig alt fra alle de fancy produkter til chilli og hun var totalt ligeglad.

    Men finder jeg Cothivet (antiseptisk sårspray man køber ved dyrlægen) frem, så kan hun ikke få snuden væk hurtigt nok :o)


  • #17   22. aug 2013 Det gjorde petri os i en periode. Fjernede dem måske 2-3 uger og så prøvede jeg at have én fremme igen.,så stoppede han smiley

  • #18   22. aug 2013 Takker for alle de komiske og gode komment. Jeg har siddet og grinet..Det var lige det jeg trængte til

  • #19   22. aug 2013 Puha, puder må egentlig "svine" en del når de sådan bliver spredt ud over det hele smiley

    Sasha havde desværre en svaghed for dvd covers og fjernbetjeninger, de var åbenbart hyggelige .. det var så kun når hun var alene hjemme, så begyndte jeg bare og fjerne dem helt og gemme dem væk smiley Nu kan dvd'erene være i fred, dog tør jeg ikke begynde med fjernbetjeningen igen da det ALT for bøvlet og finde en ny og dyrt!


  • #20   22. aug 2013 Ja...Puder er noget svineri efter drag, når flænseren har været i gang...Særlig dem med fjer og dun...Så dem køber jeg ikke mere...Men andet indhold kan også blive spredt på et stort areal på meget kort tid...
    Jeg er bare sååå glad for at det er så sent i mit hundeliv jeg har fået en flænser...Hvis Emma havde været min første hund var hun også blevet den sidste...


  • #21   22. aug 2013 HAHAHA...Jeg kan huske da Keesha var hvalp og min søn havde en bamse på 1 meter. Den fik Keesha slæbt ud i haven en sommerdag og i den grad flænset - Resultat: Hvidt snedække i hele haven i Juli måned smiley
    (Jeg var faktisk ret tilfreds med, at det ikke skete indendørs smiley )


  • #22   22. aug 2013 Hold kæft en sjov tråd....griner helt vildt. Kan lige se det søde dyr flå de puder der og dig afprøve alle forslagene et efter et....LOL

Kommentér på:
Måske blir jeg primitiv..

Annonce