{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Blir måske smidt ud {{forumTopicSubject}}

Hejsa... jeg er i den måske uheldige situation at risikere at blive smidt ud af den lejlighed jeg bor i pga jeg har anskaffet mig min lille hund. Jeg har lejet den igennem en tidligere kollega som forsikrede mig om at jeg måtte have husdyr inden jeg anskaffede mig nala. Nu har jeg så mødt nogle af naboerne der fortæller at det kun er kat der er tilladt men at de selvfølgelig ik ville sladre. men skrækken er der lidt alligevel.

Jeg nægter at skille mig af med min hund. (så vi jeg heller blive hjemløs)

Hvis der er nogen der kender en lejlighed/hus et eller andet jeg ku leje hvor hund er tilladt i KBH så sig endelig til.

Jeg arbejder inde i sydhavnen men er rimelig flex med hvor jeg bor. det eneste krav er bare at jeg kan komme hurtigt hjem til min prinsesse efter arb så hun ik ska være alt for meget alene hjemme i hverdagene.

Jeg kan sidde for ca 5.000,- om måneden.

Hvis i har noget i mener der ku være interessant så sig endelig til. Vi hundeejere må jo hjælpe hinanden lidt

Hilsen Helle og Nala


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blir måske smidt ud
  • #1   3. jan 2009 håber du kan få noget andet..
    Jeg kommer snart til at stå i samme situation! Jeg VIL have min hvalp til foråret ( den er bestilt, og ikke født endnu) men vi skal så også lige have fundet et nyt sted hvor man må have hund..

    Man får bare lidt stress af det!!


  • #2   3. jan 2009 Puha ja det kan jeg godt se... Håber også jeg finder noget. for skiller mig skam ik af med min prinsesse. Er bar rasende over jeg fik af vide jeg måtte have hund her og så må jeg slet ik alligevel. Men jeg burde jo selvfølgelig ha set den originale lejekontrakt.. Så det er jo selvfølgelig også lidt min egen skyld

  • #3   3. jan 2009 Har du fået set den originale lejekontrakt nu?

    Bare så du ikke selv kører dig op i en spids, inden du er sikker på at der er noget at bekymre sig over?


  • #4   3. jan 2009 Hvorfor spørger du ikke alle i opgangen om det er okay at du har hund? Få deres underskrifter og så gå til udlejeren og spørg om I kan lave en kontrakt mellem jer at det er okay at du har hund nu hvor alle beboerne i opgangen har skrevet under at det er okay for dem??

    Du kan altid prøve.. Udlejeren ved jo ikke om du skal have hund eller allerede har hund.


  • #5   3. jan 2009 prøv at kigge lejekontrakten igennem.. der skal det stå. men det har du vel gjort inden du lejede...

  • #6   3. jan 2009 jeg er igang med at få fat i ham jeg har lejet lejligheden af... For at se den originale kontrakt... Første gang jeg ik har gjort det inden og så kommer den og bider en bag i...



  • Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 171
    #7   3. jan 2009 tjek kontrakten.....
    Hvis du ikke har fået den udleveret ved indflytningen er det udlejer der har begået en fejl, og det kan du ikke gøre for....
    Hvis du ikke har fået en lejekontrakt, så ville jeg gå i gang med lejeloven


  • #8   3. jan 2009 Ærligt så orker jeg ik at gå igang med lejeloven osv... Vil bare gerne ha et hjem hvor mig og Nala kan være.. uden risiko for at bli smidt ud... Men tusinde tak for alle jeres søde råd. de er værdsat.

    Men hvis der er nogen der hører om noget ledigt i kbh SÅ SIG ENDELIG TIL !!


  • #9   3. jan 2009 hvis du er studerende, så er der ungdomsboliger i albertslund hvor du må have dyr - og det ligger lige klods op af skoven.

  • #10   7. jan 2009 Jeg er desværre ikke studerende og albertslund er lidt for langt væk fra mit arb. vil hels gerne så hurtigt hjem som overhovedet muligt til hende hver dag

Kommentér på:
Blir måske smidt ud

Annonce