918 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Han eller tæve Han eller tæve

Hey der ude, mig og min kæreste står og skal have en hvalp og vi heller mest til en tæve da vi kun har haft hanner igennem tiden. Det er en Bull Terrier vi skal have..
Er der nogen af der der kan fortælles jeres erfaringer både gode og dårlige omkring kønnene...

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han eller tæve
  • #1   22. aug 2013 Camilla W... så længe I har sat jer 110 % ind i racen... og har affundet jer med, at de døjer med egetkønsaggressivitet, så er det med kønnet meget individuelt.

Hvis man ikke gider alt det med hanhunde, som reagerer på tæver i løb, så skal man vælge en tæve... gider man ikke løbetider ja så er det måske en hanhund man skal have.

Hvor skal I have hvalp fra??

• #2   22. aug 2013 Vi har helt bestemt sat os en i racen og kender den også fra venner og ud fra det forelskede vi os smiley
    Vi har snakkede med nogle nede i næstved.

Ja det er det store spørgsmål om man skal prøve noget nyt eller hænge ved det man ved hva er..

• #3   22. aug 2013 Jeg er mest til hanner... men har besluttet mig for at jeg er "ligeglad" med køn ved næste MBT... så ja.. jeg er mest til hanhunde pga. deres væremåde og også hanhundepræget som tiltaler mig.

Hvilken kennel skal i have fra?

• #4   22. aug 2013 hvis alt går som det skal så bliver det nogle der kommer nede i næstved der har fået deres første hvalpe smiley ambrosias hedder de.

• #5   22. aug 2013 Ok.. har ikke lige hørt om den smiley

• #6   23. aug 2013 det er en af hannerne fra kennel danmar der er far til hvalpene. hun er nok ikke oprettet som kennel

• #7   23. aug 2013 Jeg er jo 100 % til hanner, jeg gider ikke tæver, med løbetid og hormon forstyrrelser, så for mig ville valget ikke være svært

• #8   23. aug 2013 Også hanner her, selv om der nu alligevel er sneget sig tæver ind i flokken gennem årene.. Jeg synes der er mere ... Hmm.. Bare mere i hannerne, synes de har lidt mere drive, lidt mere udstråling, sjovere at træne med, og så synes jeg de er nemmere at have sammen i flokken end tæver. Tæverne er nok mere blide og følsomme, så det har også fordele.
    det er jo forskelligt for os hundefolk hvad vi foretrækker. Heldigvis!!
    men når vi skal have nr. 2 IU, så bliver det en han endnu, ingen tvivl.

Kommentér på:
Han eller tæve

Annonce