1.718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

spørgsmål ang. gult udflåd spørgsmål ang. gult udflåd

Hej

Jeg har en tæve på lige knap 3 år, hun har lige afsluttet sin løbetid her for 2 dgae siden.
I morges ser jeg så at hun har noget gult udflåd, gennem dagen har jeg lagt mærke til det kommer igen efter noget tid.
Jeg har haft ringet til dyrlægen og de siger det nok ikke er noget og at jeg bare lige skal holde øje med hende.

Hun er fuldstænding kvik, der er intet at mærke på hende, hendes apetit er normal og hun drikker og tisser som hun plejer. Det skal lige siges at hun altid spiser og drikker en smule mere lige efter sin løbetid, men dyrlægen sagde at hun ville drikke markant mere vand end normalt hvis hun havde livmoderbetændelse.
Hun har ikke feber og der er ingen reaktion når jeg trykker hende på siden eller maven.

Har i oplevet at der godt kan komme noget gult udflåd efter endt løbetid uden at der har været noget galt ?

På forhånd tak

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang. gult udflåd
  • #1   23. aug 2013 Nej! Udflåd efter løbetid betyder i min verden enten at hunden er drægtig eller at den har en infektion, gult udflåd betyder infektion;(

• #2   23. aug 2013 drægtig er i hvert fald umuligt, hun har ikke været i nærheden af en hanhund i hele perioden..
    men dyrlægen ville ikke se hende og sagde bare det var ikke noget at være nervøs for, jeg skulle bare holde øje med. det kunne være lidt rester fra løbetiden:/

• #3   23. aug 2013 Vælg en anden dyrlæge. smiley

• #4   23. aug 2013 jeg er også ved at få fat i en anden, tænkte bare de måske vidste bedst når jeg tod dyrehospitalet, men må indrømme jeg ikk blev særlig rolig af deres svar

• #5   23. aug 2013 Jeg har oplevet flåd efter løbetid, men det har været gennemsigtigt eller hvidligt. Gult eller grønt betyder ofte infektion.

• #6   23. aug 2013 Lugt til det...Hvis det er betændelse gr. en infektion så kan de lugte det.

• #7   23. aug 2013 Jeg ville nok bede om at få hende tjekket inden weekenden... Havde det været en mandag så ville jeg se tiden an og holde godt øje med alle tegn, men nu hvor weekenden står for døren ville jeg ikke turde vente

• #8   23. aug 2013 fik fat i en anden dyrlæge hvor jeg også kom til at snakke med dyrlægen selv og hun sagde at så længe det ikke lugter og hunden på ingen måde er mærket af det, ville hun tage det roligt. jeg skal holde øje med hende og bliver hun sløj eller det skifter farve så skal hun selvfølgelig ind i weekend. fortsætter det uændret tager de hende ind mandag, men hun mente at det var lidt infektion lige inden for skedeåbningen og det ville højest sandsynligt rense sig selv og ellers som sagt skal hun tjekkes mandag.

jeg ahr været hjemme og se til hende her i min pause på arbejde og hun er stadig ikke mærket på måden måde og har drukket og spist helt som hun plejer.

• Charlotte P
    Charlotte P Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #9   19. aug 2014 Hej Steffi. Jeg har en hund som lyder til at have det på samme måde som din havde for et år siden. Hvordan gik det med din ? Min hund er på 23 dagen af løbetid og opdager noget gult udflåd. Har snakket med dyrelægen som siger at jeg skal holde øje med hende, måske slut løbetid. Min hund er 3 år, der er intet at mærke på hende ellers. Hun kan dog være drægtig, hun blev parret på 14 dagen. Har taget hendes temp. Hun har ikke feber. nogle som har oplevet det ? Mvh

• #10   19. aug 2014 Hvis det er tykt og gult, Charlotte, kan din tæve have fået en infektion ved parringen. Blev hannens penis vasket af før parringen, som det anbefales? Der sidder jo mange bakterier på sådan en.

• Charlotte P
    Charlotte P Tilmeldt:
    aug 2014

#11   19. aug 2014 Nej det blev den ikke:-( . Holder godt øje med hende. Tak for svar.

• #12   19. aug 2014 Jeg ville besøge dyrlægen hvis hun ændrer bare den mindste smule adfærd, begynder at drikke mere eller vaske sig mere end normalt.
    Infektion i skede eller livmoder er ikke at spøge med.

Jeg krydser fingre for at det bare er harmløst flåd med lidt farve i.
    Opdaterer du når du ved om det var normalt eller ikke?
    Det er altid rart at lære nyt for vi andre.

• Charlotte P
    Charlotte P Tilmeldt:
    aug 2014

#13   20. aug 2014 Det skal jeg nok.

• #14   21. aug 2014 Hej Charlotte
    Ved zika gik det i sig selv igen efter 3 dage mener jeg det var. Så dyrlægen mente det bare var lidt udflåd efter endt løbetid. Ved sidste løbetid var der intet:)
    Krydser fingre for din hund kommer lige så let igennem det:)

• Charlotte P
    Charlotte P Tilmeldt:
    aug 2014

#15   24. aug 2014 Hej. Jeg har haft min hund ved dyrlæge og hun havde en infektion smiley Hun er sat på pencelin i 10 dage. Hun har det heldigvis godt intet at bemærke på hende spiser og drikke og glad som hun plejer. Måske også det kunnet have gået over af sig selv. Skal have hende scannet tre dage efter endt pencelin for at se om hun er drægtig, har aftalt med dyrlægen at vi får en udvidet scanning, for at tjekke hende for Livmoderbætendelse. Krydser min små fingre for at alt ser fint ud. Har heldigvis en god fornemmelse da der intet er at bemærke på hende smiley Mvh Charlotte

• #16   24. aug 2014 Puha.. Jeg håber alt går godt

• Charlotte P
    Charlotte P Tilmeldt:
    aug 2014

#17   24. aug 2014 Tak smiley

Kommentér på:
spørgsmål ang. gult udflåd

Annonce