{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Josera
  • #1   28. aug 2013 Jeg er faktisk rigtig tilfreds med foderet, mine hunde elsker det og ser rigtig godt ud lle sammen.

• #3   28. aug 2013 Jeg har kun dårlig erfaring med det.
    Hvalpen havde ofte meget tynd mave og den voksne blev tiltagende arrig.

Begge symptomer forsvandt med foderskifte

• #5   28. aug 2013 Øh den forstår jeg godt nok ikke Ib hvordan kan foderet give arrige hunde?

• #6   28. aug 2013 Har selv brugt det til drægtige tæver og hvalpe flere gange. Jeg synes det er udemærket. Vil hellere bruge fx Kingsmoor Pure hvalpefoder, men Josera er godt at starte op på, da alle vores hvalpe har været ret glade for det, og med småtspisende hvalpe er det vigtigt, at de gider æde det de får:-)

• #7   28. aug 2013 Mange tak for svar smiley

• #8   28. aug 2013 Bodil: jeg skal ikke kunne sige hvorfor... Måske noget med farvestoffer, E numre eller hvad ved jeg..
    jeg kunne bare konstatere en adfærdsændring hos hunden, og jeg kender flere, der trænede samme sted, som også oplevede den adfærdsændring.
    Ligeledes var der flere hvalpe med maveproblemer.

Jeg tænker det er lidt ligesom med min bror... Han bliver frygtelig urolig, rastløs og irritabel, når han har fået lige rigeligt meget Matadormix.

men at jeg har dårlig erfaring betyder jo ikke at der ikke findes hunde, der trives på foderet

• #9   28. aug 2013 Jeg ved ikke om du bevist ønsker at gøre nar batdog, men det lykkedes da ;(

• #10   28. aug 2013 Ib jeg har lige gennem trævlet indholdsfortejnelsen igen, jeg medgår at indholdet ikke er fantastisk men e numre er nu da ikke det der er mest af;( måske er det majs som kan give "sukker symptomer" det kunne egentlig godt være, er der majs i det du erstattede med?

• #11   28. aug 2013 Jeg erstattede med Arion premuim lam og ris til den voksne og
    Arion premium large breed puppy til hvalpen.

det er muligt de har ændret opskriften.. Det var i 2007

Kommentér på:
Erfaringer med Josera

Annonce