{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

USA og deres rescue dogs! {{forumTopicSubject}}

faldt over denne hjemmeside på face men blev sådan helt gal indvendig!
http://www.gofundme.com/43txtw

det handler om en shiba som var løbet hjemme fra sit hjem hvor den ikke vare behandlet godt, den bliver så ramt af en bil og skal nu opereres i ryggen for at kunne gå igen!

jah undskyld mig mit ordvalg og sprog lige om lidt

hvorfor fanden afliver man ikke bare hunden! Den har nu ligget og ventet på en operation siden d. 26 og den får ikke en før at folk har doneret penge nok! ikke nok med det så kommer den fra et dårligt hjem så kun guderne må vide hva han har været igennem.. de har samlet 600$ ind.. målet er 7.000$

usa og deres skide rescue-all-the-animals-no-matter-the-cost

jeg kan vitterligt ikke forstå det! og hvis det er hans ryg, så kommer han vel aldrig til at komme sig 100% og hva så med leg med andre hunde, er det så bare et no go?

er det da forhelvede ikke bedre at bruge pengene, tiden og resurserne på noget mere fornuftigt, -.-'

stakkels lille vovse siger jeg bare, at han skal lide under menneskenes idiocracy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  USA og deres rescue dogs!
  • #1   29. aug 2013 Jeg kunne ikke være mere enig, stakkels hund..

• #2   29. aug 2013 I USA skal alt reddes og har man en anden mening, så er man dyreplager. End of discussion.
    Jeg forstår heller ikke deres mentalitet. De vil hellere redde én meget syg og meget handicappet hund, som koster alverdens penge og resurser og lade en masse raske hunde dø i stilhed på internaterne dø end at aflive den meget syge hund og bruge de mange penge på at redde de sunde og raske hund.

Men tror det i bund og grund handler om at jo bedre historie man kan fortælle, jo højere ser folk op til en?

• #4   29. aug 2013 helt enig Ginger! jeg begriber det ikke!!
    og jah, hvorfor ikke give den lille stakkel fred smiley bare tanken om at den skal nå helt op på7.000$!!! skal den så ligge der i 7 dage mere bare for det!

Kommentér på:
USA og deres rescue dogs!

Annonce