{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  farve på udstillingssnor?
  • #2   29. aug 2013 Jeg ville personligt vælge den sorte, men begge farver vil være pæne til hunden.. Talte vi om en helt krid-hvid hund (ala Samojede) ville jeg sige hvid snor..

• #3   29. aug 2013 Sort ja

• #4   29. aug 2013 Jeg synes begge dele ville virke, men tænker måske at den hvide forsvinder lidt mere end den sorte fordi din hund er så hvid? smiley

Og Undskyld jeg lige låner din tråd xD

Hvad ville i så bruge til Meeko? Han er Blue Merle, med overvejende sort?

• #5   29. aug 2013 Sort - Den hvide bliver også hurtigt "nusset" at se på...

• #6   29. aug 2013 Ja jeg falder altid for pangfarver... elsker mine udatillingssnore.
    Og hvis du alligevel har kæde på så laver snoren ikke linier.

• #7   29. aug 2013 super tak for svar sort bliver den så. det er en snor uden kæde. hvad mener d med laver linier? pangfarver er jeg også vild med, men det er jo en jagt hunderace så tror vi bliver til grin hvis vi møder op i noget ikke neutralt.

jeg tænker det skal være sådan en her, eller vil det være et dårligt valg?

profilbillede
  • #8   29. aug 2013 Det er en pæn line!

Linier - syns mæssigt på hunden, kan snoren "tegne" linier på hunden, så f.eks. Øjet snydes til at synes hunden har længere hals eller stejl skulder osv.

• #10   29. aug 2013 tænkte lige at en lys brun der matcher hovedfarven ville være spændende smiley

• #12   29. aug 2013 Jeg har en der mathcher pletterne.
    Det syntes jeg ser fint ud.
    Jeg havde en hvis til at starte med, men den blev rigtig hurtig grim at se på smiley

• #13   29. aug 2013 Da jeg havde en næsten hvid hund, brugte jeg en hvid bomuldsline, der var blevet dyppet i tynd te, så matchede den farven på hunden, men er ellers enig med maj-Britt, ingen kridhvid snor

• #16   29. aug 2013 endnu en gang tak, jeg vil bestille sådan en sort en på billedet og så må vi se på en brun senere smiley tak Dullen, for de fine ord. måske jeg skulle se at få ham oprettet her så i kan se nogle flere billeder af ham smiley

• #17   30. aug 2013 Jeg har altid brugt sort til mine røde hunde. Et tyndt rundskåret halvkvælerhalsbånd m. en tynd sort rundskåret line (læder). Så er de fine. Sort synes jeg er mest neutralt.
    Meeeen nu det er jo ret beset ikke linen men hunden det kommer an på smiley
    Nå, men nu komme jeg nok også selv til at finde en ny udstillingsline, da min dobertøs ikke rigtigt kan passe irernes halsbånd og line: Ejerne af hendes far har været på besøg for at se på hende; både på det ydre og det indre. De var svært begejstrede og synes bestemt at jeg burde udstille min lille brugslinie doberdut for hun var rigtig godt sat sammen. Jeg har jo altid opfattet hende som en 'lille lort', men fik at vide at hun havde en rigtig god størrelse og nogle gode bevægelser. Så må jeg jo finde ud af hvordan man udstiller sådan en.

Kommentér på:
farve på udstillingssnor?

Annonce