{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

oprettelse af avls annonce {{forumTopicSubject}}

har lige sat en annonce ind, tyson tilbydes til avl........

synes tit man selv glemmer noget, synes i der mangler nogle oplysninger

noget i synes burde stå der, omkring ham eller andre vigtige oplysninger jeg måske har glemt

http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=6185

håber nogle lige gider kigge og se hvad i synes.....

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  oprettelse af avls annonce
  • #1   14. aug 2006 umiddelbart lyder han super, men måske uddybe, om han er skidegod til børn eller har været sammen med børn . men ellers thombs upp!

• #2   14. aug 2006 ja rigtigt, har skrevet det i min profil af ham, er jo nok lidt vigtigt, han elsker børn..., bare ikke altid de elsker ham når han slikker dem i hele hoved hæhæ,

var ellers på fælleden i går, i var der ikke øv. missy ville gerne lege

• #4   14. aug 2006 kunne selvfølgelig skrive til en velegnet tæve,

vil nok kun have ham på en ren ab... ellers skulle det lige være fordi der kom en der havde ab i sig, men ved det ikke rigtigt.

• #6   14. aug 2006 sagde nej til en sidst der spurgte om han måtte bruges på andre racer, der sagde jeg nej, så der er min mening nok også,

men så skrev en anden bruger at det jo er bedre at en med en blandet hund vælger en ren hund med papirer osv i stedet for en anden blandings hund, altså hvis det er en race som minder om,

hvor man er lidt mere sikker på en med stamtavle, og der tænkte jeg lidt over det, kan jeg da godt se....

men stadigvæk,,

• #8   14. aug 2006 har jo selv en halv ab han, havde det været en tæve ville jeg da helt klart ikke have en anden blanding på den, ville helst have en ren med papirer helst, så føler man sig lidt mere sikker, og så kommer hvalpene jo nok mere til at ligne en ab, så ved folk måske lidt bedre hvad de kan forvente, med udsende og af hensyn til sundhed osv

• #10   15. aug 2006 Jeg synes der mangler information om hans linier: Helse, livslængde og sådan noget. Det er ofte noget der spørges om.
    Randi

Kommentér på:
oprettelse af avls annonce

Annonce