{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Begyndt at tisse i sengen {{forumTopicSubject}}

Hej.. Har min Hvalp Ricco på lidt over 4 mdr. nu .
Han sover på gulvet ved siden af sengen i soveværelset,
og har enkelte gange været oppe i sengen, men pga. varme gider han ikke være der.
Han er alene fra syv til 15 , undtagen en halv time ved elve tiden hvor mine veninde lufter ham, da han jo ikke er ældre.
Men nu er han så begyndt at pisse i sengen når han er alene.
Nogen der har været ude for det samme ?
Har ikke mulighed for at lukke af til soveværelse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begyndt at tisse i sengen
  • #1   2. sep 2013 ja det har jeg oplevet, Grunden her har været usikkerhed. Så jeg tænker din hvalp måske er utryg ved at være alene når det er når hunden det sker. Hvordan har I trænet alene hjemme, hvordan reagere hunden på det?

• #3   2. sep 2013 Synes egentlig han har reageret fint på at være alene hjemme. Vi gjorde det stille og roligt, først 5 minutter, så 10 osv osv. Startede på arbejde efter ferie, for en måned siden, og vi har ingen problemer haft, han har faktisk været rigtig dygtig. men idag, har han tisset i sengen.

• #4   2. sep 2013 Har ikke tæpper på gulvet. han har en time i haven inden jeg tager på arbejde, og så en halv time med hende i haven senere på dagen.

• #5   2. sep 2013 Går I ikke tur med ham, så han får lidt nye duftindtryk inden den lange tid alene?

• #6   3. sep 2013 Jeg ville gå en tur med ham om morgenen i stedet, så han får nye indtryk som han kan "fordøje" i løbet af dagen, og så han også får tisset ordentligt af.

En time i haven synes jeg lyder af lidt meget (Med mindre han selvfølgelig bare tuller rundt stille og roligt).
    Jeg ville nøjes med 20 min i haven, og så en 20 min. gå-tur smiley

• #7   3. sep 2013 "han har faktisk været rigtig dygtig. men idag, har han tisset i sengen."

Er det kun sket den ene gang? Så har han vel bare ikke fået tisset ordentligt af, og dermed ikke kunne holde sig. Hvis han kun "luftes" i haven, så kan jeg godt forstå hvis det ind imellem går galt. Han skal ud og gå så
    1: han får læst dagens avis og
    2 i er sikre på han har tisset en hel masse gange. Det er en han hund, han har brug for at markere mange gange på en tur.

• #9   3. sep 2013 Ups havde lige glemt hans alder.
    Men derfor har han nu alligevel brug for at komme ud af haven

• #10   3. sep 2013 Han letter ikke ben. Når vi går tur, tisser og laver han først når vi er tilbage og hjemme i haven. skal jeg bare blive ved med at gå, til den er der udenfor haven ?

Kommentér på:
Begyndt at tisse i sengen

Annonce