{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.200 visninger | Oprettet:

Begyndt at tisse meget længe? {{forumTopicSubject}}

De sidste to nætter/morgener har jeg været oppe mellem 4-6 for at lukke Uffe ud og tisse. Det plejer vi aldrig! I nat overhørte jeg ham, og troede bare han var loppet ud af kurven og lagt sig på gulvet. Men han har så stået foran døren og ville ud, og det ender med at han laver en lille tissetår på gulvet. Dét hører jeg med det samme, skynder mig at få ham ud foran i haven og her tisser han MEGET længe. Det samme gjorde han igår nat, og igår aftes. Her til morges kl 8 står jeg op og lukker ham ud. På trods af han var ude ved en 5 tiden hvor han tissede længe, tissede han også rigtig længe kl 8. Han letter ben imens, og tisser ikke oftere end normalt. Jo.. det er unormalt han skal ud midt om natten ..

det er kun i haven han tisser så længe. På turene er det helt normalt. Han drikker ikke mere end normalt heller?

Først tænkte jeg blærebetændelse. Men så burde det vel være hyppigere vandladning og mindre tåre. Sådan er det i hvertfald når jeg har haft det.

Hvad tænker I?

Det er måske værd at nævne, at han er i behandling for hotspot lige nu. Han får antibiotika og kløestillende. Og så er vi begyndt at give ham rå kylling nogle gange om ugen. Ellers er intet ændret, heller ikke i vores rutiner smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begyndt at tisse meget længe?
Kommentér på:
Begyndt at tisse meget længe?

Annonce