Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min labradors pels lugter!
  • #1   3. sep 2013 min lugtede også på et tidspunkt, så gav jeg ham et bad smiley Det hjalp

• #3   3. sep 2013 Jeg har hørt at Eukanuba foder giver dårlig lugt, men jeg ved ikke om det er rigtig. Jeg giver min hvalp Acana og han kommer i strand. søer og åer og han dufter pæn, jeg vil ikke sige at han dufter at shampoo, men han lugter overhoved ikke.

• #5   4. sep 2013 Det kan være alt fra beskidt pels til hudproblemer
    Jeg ville prøve at vaske hunden med hundeshampoo og vand, ikke menneskesæbe. Virker det ikke, så prøv et foderskifte.
    Fortsætter det, så tag omkring dyrlægen. Det kan jo være bakterier, svamp mv.

• #6   4. sep 2013 pelle plejede at lugte af tran, da han spiste royal canin, det synes jeg var ulækkert, så vi skiftede over på råfodring og nu dufter han af solskin og hundehvalpe - skønt med en selvrensende pels! smiley
    (hihi, det kunne have været en reklame :P)

• #7   4. sep 2013 Min ældste Labbe lugter også - og han er kastreret smiley
    Vi giver ham et bad, når han lugter for meget smiley

• Morten  F
    Morten F Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   4. sep 2013 Selvfølgelig bader jeg min hund. Går cirka 7 dage, så lugter han igen. Alle er fortalere for barf, men det er enormt dyrt og upraktisk, når man bor i en lejlighed og ikke kan adskille barfen fra hjemmet.

• #10   4. sep 2013 vi bor i lejlighed og har kun en lille fryser med tre rum, tror heller ikke det var muligt at råfodre, hvis pelle havde været meget større smiley

• Morten  F
    Morten F Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #11   6. sep 2013 BATDOG: Min hund (også ved navn Balder) skiftede fra skod-kost til Eukanuba, hvilket gjorde underværker ift. hans toiletbesøg og mængden af vand han indtog.

Men du mener, at skiftet til råfoder vil være helt ideelt?

Jeg tror, jeg vil prøve et tørkostfoder-skifte i første omgang. Dog er hans fedtede pels især blusset op efter kastration for snart et par år siden.

• #12   6. sep 2013 jeg tror aldrig jeg har mødt en lab, der ikke lugter smiley

-- men selvfølgelig, hvis han lugter mere end andre labber så kan det da godt være at foderskifte vil hjælpe..

• #13   6. sep 2013 Vibe - så har du ikke mødt min yngste Lab - han lugter nemlig ikke smiley

• #14   6. sep 2013 hihi, nej det har jeg vist ikke smiley

• #15   6. sep 2013 Hmmm - Eukanuba er så ikke kvalitetsfoder efter min mening.

Jeg vil anbefale dig, at kigge på foder som Essential, Kingsmoor, Acana/Orijen og Wolfsblut.

Kommentér på:
Min labradors pels lugter!

Annonce