3.050 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Rottehund til leje ??? Rottehund til leje ???

Hej alle min far er kloak mester og vil meget gerne leje en rotte hund til en sag hvor de ikke kan finde rotterne i en kantine, rotterne gemmer sig i vægen tror han men en rotte hund ville være til stor hjælp er der nogen der ved hvor man kan leje en rotte hund???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rottehund til leje ???
  • #1   5. sep 2013 I det bageri jeg arbejde i, havde manden der fiksede det en rottehund, kan i ikke bare søge på google? smiley

• #2   5. sep 2013
    For det første er der altså et problem i at slæbe en hund ind i en kantine smiley og for det andet, så ville jeg aldrig tillade mine vovser at skulle ind i en væg for at fange rotter... Ene og alene for deres sikkerheds skyld..

TurboVovserne rydder gerne op i lader, garager, kældre, lofter osv, men jeg sætter grænsen når de skal puttes ind i en væg.. Du har ingen mulighed for at vide om rotteskaderne er så store at der er risiko for fx sammensstyrtninger og den chance er jeg IKKE villig til at tage smiley

Det er noget andet med fx en skunk, på et loft eller en lade- der er jeg i øvrigt også så pyller, at jeg forlanger at folk rykker de ting, som potentielt kan udgøre en sammenstyrtnings-risiko.. Vovserne sidder jo klar i det øjeblik fx big-baller med halm, bliver rykket ud..

Giz har faktisk præsteret at sidde klar ovenpå en big-balle, så han var klar til spring da den blev rykket ud fra væggen smiley

• #4   5. sep 2013 Min mand arbejder som skadedyrs bekæmper og bruger vores hund i arbejdet. Men han lejer den ikke ud og tror heller ikke hans kollegaer gør;-)
    Din far må hyrer et skadedyrs firma, hvor de har hunde, så skal de nok finde de rotter:-)

• #5   5. sep 2013 Jeg tror altså ikke at hunden skal ind i væggen, skal den ikke være markere der hvor rotterne befinder sig?

• #6   5. sep 2013
    Det er meget muligt at jeg har misforstået TS- og så beklager jeg smiley

• #7   5. sep 2013 Vores lokale rottefænger har en lille bitte JR med når hun er ude, den er vanvittig effektiv, kan komme under paller og bare sindssyg hurtig,
    synes det er dejligt når hunde bruges til noget de er som skabt til.

• #8   5. sep 2013 Jeg ved ikke ret meget om rottehunde, men det er bare sådan jeg forstiller mig det (: en hund der er lille nok til at være i en væg tror jeg næppe er nogen trussel for en flok rotter (:

• #9   5. sep 2013 Den markere hvor de er og skal selvfølgelig ikke ind i væggen;-) Men ja, ellers kommer de alle steder og når først jagten er gået ind, er de ret ligeglade med hvad de kommer ud i. Vores Staff er ihvertfald:-)

• #10   5. sep 2013 Der er to offentligt ansatte rottehunde i DK. Hvordan man søger om at få dem ud ved jeg faktisk ikke. Der er en her i jylland og en på sjælland. Begge Dansk/ svensk gårdhunde tæver... ved ikke hvordan man bestiller dem - men måske ved at konatkte sin kommune?

Hunden havde et tema om den ene af dem på et tidspunkt...

• #11   5. sep 2013 turbovovserne hunden skal bestem ikke ind i væggen men vise hvor de gemmer sig nej det andet er alt for farligt undskyld jeg ikke fik formuleret mig rigtigt smiley

• #12   5. sep 2013 Og min far ville leje hund med ejer smiley

• #14   5. sep 2013 Vi har kiggede på Google og syndes ikke jeg kan finde noget smiley

Kommentér på:
Rottehund til leje ???

Annonce