{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.949 visninger | Oprettet:

Aflivning {{forumTopicSubject}}

Vi har i dag måtte aflive vores dejlig hund pga. sygdom. Det har været et par hårde dage og der er blevet stortudet. Min mand kørte ham til dyrelægen alene, da han gerne ville sige farvel alene og hverken vores dreng eller jeg ville med. Men da han kom hjem med Holger var han dybt rystet. Det var startet godt, Holger elskede at komme til dyrlægen (flere mennesker der vil klappe og hundeguf) så han gik glad med ind. Første sprøjte gik fint og min mand holdt ham i poten til han sov. Så gik han ud fordi det blev for hårdt. Da han var kommet ud, gav de Holger anden sprøjte og da kunne min mand høre han skreg højt. Og længe. SÅ højt at dyrelægen lukkede vinduet ud til gaden. Efter noget tid blev der ro og min mand kunne komme ind og få ham med hjem, så vi kunne få ham begravet. Jeg har aldrig oplevet problemer ved aflivning! Og dyrelægen havde ikke sagt noget om det til min mand. Er SÅ ked af at vores dejlige hund ikke bare fik en fredfyldt død, men måske har vågnet og været angst og haft det forfærdeligt. Vi har gjort alt for at afskeden skulle være god og værdig, han er blevet forkælet de sidste par dage så det hele skulle være godt. Min mand er helt knust over det endte sådan.
Er der andre der har oplevet det? Jeg har før fået hunde aflivet og det har været helt stille og roligt. Er glad for vores dreng på 11 ikke var med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aflivning
Kommentér på:
Aflivning

Annonce