{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Bruge transportkasse som bur {{forumTopicSubject}}

https://www.zooplus.de/shop/hunde/hundetransportbox/tragetaschen/modische_tragetaschen/198904

Jeg har kig på ovenstående taske til min kommende hund, og mit spørgsmål lyder på om jeg kan bruge den som kurv/trygt sted i stedet for en kurv?
Jeg bor i en lille treværelses lejlighed, og havde regnet med hun skulle have et tæppe i en kasse ude i stuen, og så et sikkert "helle" i mit soveværelse.

Ville I anbefale mig at bruge ovenstående eller anskaffe en sekundær kurv?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bruge transportkasse som bur
  • #1   6. sep 2013 Vores hunde har ingen hundekurve, vores dværgpinscher har sådan en plastik transportkasse med tæppe i oppe i soveværelset, og vores foxterrier/japanske spids har et kanvas bur med tæppe i.

Så længe der er plads til hunden kan ligge derinde, og den har andre steder den må være, så ser jeg intet galt i at bruge andre ting end en seng/kurv smiley

• #3   6. sep 2013 Mine to Cairner sover også i bur, de elsker deres hule, dag og nat, når de ikke lige tager en morfar i sofaen

• #4   6. sep 2013 Ja vores hunde bruger også deres kasse/bur rigtig meget. Da vi fik Mailo havde han kassen med, og vi valgte at lade den stå fremme, så han havde noget trygt og det har den så fået lov til siden. Ozzy er først begyndt at bruge buret, efter vi er flyttet, men nu ligger han til gengæld deroppe det meste af dagen smiley

• #5   6. sep 2013 Super, for så bliver det bare den hun får i soveværelset. Har ikke haft sådan en taske til en hund før, så skulle lige være sikker på dens anvendelighed smiley Dejligt med et hurtigt svar, så smutter jeg tilbage til zooplus!

• #6   6. sep 2013 Ja endelig, jeg har spildt alt for mange penge på hundekurve, det eneste min gider er hans kasse smiley

• #7   6. sep 2013 Jeg ville ikke betænke mig på at bruge en transportkasse, HVIS hunden vel at mærke kunne lide at være i den, og lågen stod åben.

• #8   6. sep 2013 Mandag: Haha, vi har samme "problem" her, de gider simpelthen ikke bruge kurve, de vil have deres kasse og bur.

• #9   6. sep 2013 Samme her i huset - burene holder max som hyggested smiley Det smarte er jo at de på den måde er trygge ved deres bur om det så er til kørsel eller andet også.

Eneste andet ligeså populært er den børneseng jeg købte på tilbud i Bilka, den er de også glade for - især når den er fyldt med masser af dejlige dyner man kan putte i smiley

Kommentér på:
Bruge transportkasse som bur

Annonce