{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Muskel hund/ kamphund {{forumTopicSubject}}

Ved ikke helt hvad jeg skal kalde dem, for jeg kender ikke racen.
Men her i byen bor der 2 stk der ligner de så kaldte muskel hunde, desværre har den ene af dem angrebet nogen af de andre hunde i byen. En gang hoppede den ud af haven og gik til angreb på vores nabos hund, 2 andre gange er den ene haft den i snor hvor den hev snoren ud af hånden. De første 2 gange var den heldig, den bed ikke hul, men her 3 gang bed den så hul så nu er den krævet aflivet.
Ved ikke om den er aflivet, men syntes det er meget øv at hunde som den er med til at gøre andre hunde af samme race til forbudte racer. Da jeg har en blandings hund uden papir kan jeg da være helt nervøs for at gå tur med min hund i byen, hvis den nu stadig er der.
Kan være bange for min bed igen og jeg ikke kunne stoppe dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muskel hund/ kamphund
  • #2   9. sep 2013 Hehe undskyld men det var lidt sjovt Tanja.
    Hvis man har tavle på sin hund må den stadig ikke bide andre hunde og mennesker:)


  • #3   9. sep 2013 Tror hun mener, hvis det bliver ballade at hun så har svært ved at bevise at den ikke er en blanding af racer på forbudt listen.


  • #4   9. sep 2013 Ja kan godt se det er lidt underligt skrevet. Men det er som Grey skriver, er bange for at de vil ha at jeg skal bevise at min hund ikke er en forbudt race eller retter en blanding af dem. Vi er obs på vore tæves ændret adfærd efter hvalpe, så vi undgår andre hunde indtil vi har fået styr på det. Men hvad skal det hjælpe hvis den anden hund hopper ud af haven en dag vi er i området. Syntes det er øv med den lov.

  • #6   9. sep 2013 Øh VA?
    Sidder du og siger du har en listehunde lignende blanding, som du er nervøs for kan blive mistænkt for at vær listehund og krævet aflivet. Og så har du fået hvalpe på den?????
    ........................ uh nej må hellere holde kæft. Håber blot jeg har misforstået et eller andet......................


  • #7   10. sep 2013 Jeg tror blot hun mente at med hunde som dem der bor i hendes by, bliver man lidt nervøs for hvad der ville ske hvis ens egen hund blev indblandet i noget, for når det er en blanding kan man jo ikke bevise at den ikke er listehund (selvom skønne Sally ikke er det)



  • #8   10. sep 2013 Nej nej Sally er IKKE en liste hund eller en blanding her af, med mindre at labrador, mynde og spaniel er en af dem smiley
    Ja jeg kan da gå hen og blive nervøs når der bor en hund i min by som åbenbaret angriber andre hunde. Jeg kunne self holde mig væk fra den del af byen, men skal jeg ud til dyrlægen skal jeg der forbi.


  • #9   10. sep 2013 Ulla M: Fortryder nu ikke vi fik hvalpe, det var sjovt, men også hårdt også valgte vi en labrador til far da Sally er 50 % lab.

Kommentér på:
Muskel hund/ kamphund

Annonce