Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor blev den af .....
  • #2   10. sep 2013 Det ved jeg ikke, det ville jeg da bare gerne have læst ...

troede slet ikke TS var aktiv i den tråd, troede faktisk slet ikke hun var aktiv her efter den anden tråd blev slettet ....

• #3   10. sep 2013 Hvad er det for noget med en død hvalp? smiley

• #4   10. sep 2013 Øv, nu gik jeg glip af noget igen

• #5   10. sep 2013 @ Anya, nej mener da du var i en af de tråde om den døde FB hvalp hvor ejerene ville sagsøge opdrætter osv ...... den døde pludseligt og først undersøgelser har ikke kunnet påvise hvorfor .....
    Først oprettede ejer en tråd der fortalte at den var død... det er nok 1½-2 uger siden

efter obduktion oprettede ejer en der fortalte at der ikke var nogen lige for grund til dødsfaldet med de ville have pengene tilbage, og havde både advokat og forbrugerråd inde over ..... Den tråd slettedes hurtigt da folk ikke rigtig synes at det var den rigtige måde tingene blev gjort på .... det er 2 dage siden ...

• #6   10. sep 2013 Og så var der noget med at opdrætter tilbd dem en ny hvalp, hvilket de sagde nej til - og smed trusler om dit og dat efter opdrætter, og så ville de lige have hvalp OG penge fra opdrætter. Der stod folk herinde altså af.

• #7   10. sep 2013 Nårh ja, kan godt huske tråden, men gik glip af hvorfor den blev slettet.

Men det er da vildt grimt hvis de både har ville have hvalp og penge. Det er grisk

• #9   10. sep 2013 Den guddommelige.... Seriøst ??
    Det var dog en utiltalende opførsel

• Mette N
    Mette N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Svar: 5
    #11   10. sep 2013 Jeg har hele historien.

• #12   10. sep 2013 Ib, ja seriøst
    Der var flere tråde, hvis jeg husker korrekt.
    Jeg gik fx glip af den hvor der blev truet med bål og brand, og vistnok en annonce osse om søgning af ny hvalp oprettet få dage efter oprettelsen omkring dødsfaldet.

• #14   10. sep 2013 Der er jo ingen tvivl om at det var en meget tragisk hændelse, og alle føler jo nok med dem, for det må have været en frygtelig situation at stå i.
    Reaktionen bagefter var så bare ikke ok.

• #15   10. sep 2013 Det sidste jeg så var, at en som sagde, hun havde lidt mere viden om sagen end os andre afkræftede, at hvalpe kun skulle have været 7 uger og 3 dage da den blev solgt. Men at den faktisk var 8 uger og 1 dag gammel.

Men jeg kan da godt forestille mig, den tråd blev lidt ubehagelig læsning for TS. Når det sker bliver de jo i reglen slettet smiley

• #16   10. sep 2013 Ja det så jeg osse. Det var den typiske med at der er forskel på uger/dage afhængig af om man tæller reelle dage eller går efter datoer - sidste giver ofte et lavere tal.

• #18   10. sep 2013 Eller osse er det omvendt , nu bliver jeg sgu i tvivl. Ihvertfald får man ikke altid den samme alder.

• #20   10. sep 2013 Isabelle - fordi der i nogle måneder er 5 uger.. Så hvis man regner med at 8 uger = 2 måneder så giver det skæve tal...
    Fx bliver min Loco 16 uger ugen før han bliver 4 måneder..

• #21   10. sep 2013 Mette N..Vil du ikke fortælle for jeg er helt LOST..Læste kun den allerførste tråd har ikke set de andre..ved kun den lille hvalp pludselige døde..har ikke læst noget om obduktionen.

Gerne PB smiley

• #22   10. sep 2013 ja.. det ville bestemt være klædeligt at poste i tråden istedet for at sende pb'er rundt....

• Mette N
    Mette N Tilmeldt:
    sep 2013

#23   10. sep 2013 ...

• #24   10. sep 2013 jeg føler mig ikke trådt på, den må stå for egen regning - men jeg forstår ikke ideen med at smide pb'er rundt, når du ganske udemærket kan skrive i tråden.

• #25   10. sep 2013 jeg ville da også gerne vide hvordan det ender..

men måske man risikerer at det er udhængning hvis det skrives i denne tråd og den så slettes ::::::

• #27   10. sep 2013 @ Lusen, jamen enig er heller ikke tilhænger af PB´ere, men det er vel af og til sådan at man risikerer tråden slettes hvis det der skal fortælles indebærer at nogen hænges ud

• #29   10. sep 2013 Og så forsvandt den anden.

Og annoncen er også væk.
    Kan man håbe den er slettet for, at brugeren laver en lidt mere ..øhh... sandfærdig en?

• #30   10. sep 2013 jamen det virker jo osse bare SÅ troværdigt at dukke op i en debat, proklamere at man ved det hele, men så kun ville sende tingene rundt via pb eller via henvisninger....

• #31   10. sep 2013 @ calle, den anden ??????????????

• #35   10. sep 2013 det har jeg så osse - men det er ikke mit 'job' at forsvare et hændelsesforløb som jeg ikke er involveret i på samme måde som mette er.
    Det er jo hende der vil forsvare køber.... og derfor kan jeg ikke forstå hvorfor det skal foregå i dølgsmål.

• #36   10. sep 2013 @ Isabelle, hvis ikke Mette har noget imod det, og der ikke i mailen er noget der er udhængning så tråden slettes, så er du velkommen til at sætte den i tråden

• #38   10. sep 2013 Ja Isabelle.

Vil altså også gerne have den PB eller vide hvad der står deri?

• #39   10. sep 2013 et eller andet sted er det vel udhængning hvis nogen poster indholdet af pb, fordi det så er hearsay... hvorimod hvis mette selv skriver i tråden, så er det egne oplevelser, og så er det lidt en anden snak.

• Mette N
    Mette N Tilmeldt:
    sep 2013

#40   10. sep 2013 Grunden til at jeg ikke har lagt det ud er fordi jeg ikke har haft mulighed for at spørge køber først. Dette har jeg nu for at fjerne enhver mistanke om noget lusk herfra. Hun ønsker ikke mere her men hun kan kontaktes her i galleriet under Nala. Så vil hun svare dem af jer der måtte ønske at vide mere.

• #41   10. sep 2013 Jeg er totalt forvirret. Hvad er det for noget med PB?

• Mette N
    Mette N Tilmeldt:
    sep 2013

#42   10. sep 2013 Jeg har spurgt køber om isabelle må lægge en kopi ud. Dette ønsker hun ikke. Men som sagt , hun vil fortælle selv hvis i kontakter hende. Når jeg tillader mig at gå ind i dette er det fordi det for mig blev meget frustrerende at se hvor mange misforståelser der er, jeg er købers mor, jeg sidder selv med hele sandheden her samt diverse beviser. Det er svært stiltiende at se til når man ved hvad der er rigtigt og forkert.

• Mette N
    Mette N Tilmeldt:
    sep 2013

#43   10. sep 2013 Håber dette gav en god nok forklaring.

Kommentér på:
hvor blev den af .....

Annonce