{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stå til udstilling.
  • #1   26. sep 2013 Hvad med at starte til ringtræning? smiley

• #2   26. sep 2013 Det skal vi også her om 14 dage , men lidt hjemme træning ville jo ikke gøre noget smiley

• #3   26. sep 2013 Og syntes ikke rigtig jeg kan finde noget på nettet om det smiley

• #4   26. sep 2013 Kontakt den opdrætter, hvor du har købt ham, de vil garanteret meget gerne hjælpe dig i gang smiley

• #5   26. sep 2013 Det tvivler jeg ikke på de vil, det er også der ringtræningen er smiley men det er først om 14 dage så hvis man kunne øve sig en smule inden så ville det jo være super smiley

• #6   26. sep 2013 Her hjemme klikker træner vi og men skal kunne stå hvor jeg står op. Så vi startede ud med vådfoder på en ske og en stååååååå i rolig tone. Og nu siger jeg ståå og står foran ham og klikker når han står. Vil ikke rette på ham til at starte med bare gøre ham stærk i hans stå. Så kan man rette alt det man vil bagefter.

• #7   26. sep 2013 Ok det vil jeg prøve engang, for når jeg øver med ham så sætter han sig når jeg siger stå smiley

• #8   26. sep 2013 Der er mange videoer på youtube, måske du kan finde inspiration der smiley

http://www.youtube.com/watch?v=QwvMnD_FA28

• #9   26. sep 2013 Tine A: der har jeg selvfølgelig ikke kigget, kunne være jeg skulle kigge lidt der. Tak for ideen smiley

• #10   26. sep 2013 Det nytter ik noget med at sige stå...du skal have ham til at forbinde en evt bevægelse med det at stå. Først derefter sættes kommando på

• #11   26. sep 2013 Hunden forstår jo ikke 'stå' med det samme, så du skal først have lært ham, hvad 'stå' betyder. Jeg har lært min hvalp det, ved først at sidde ned ved hende, og så holde godbidden lidt foran og over hende, så hun skulle rejse sig for at få den. Idet hun gjorde det, sagde jeg 'stå' og roste. Efter nogle gange forstod hun, at hun skulle stå op. Langsomt øger man så tiden de skal stå, før de får godbid, og man kan også begynde at stå op, i stedet for at sidde ned. Hvis hunden gerne vil sætte sig, kan man lægge en hånd under maven, for at holde dem oppe.

Jeg har valgt at fokusere på, at hun til at starte med bare skal kunne stå foran mig, før jeg begynder at rette hende til. :o)

• #12   26. sep 2013 CTS: den vil jeg lige prøve, selvfølgelig er jeg godt klar over at han ikke stå lige med det samme og jeg altid kan rette til når først han har lært hva det betyder smiley

• #13   26. sep 2013 Cocker, nemlig, det får vi også gang på gang at vide at vi ikke må til træning, det er jo det samme som at sige: "please stand up" til en person der ikke kan en dyt engelsk smiley Først når man er 100 % på at hunden kan øvelsen, begynder man at putte kommando på, altså man siger det imens at hunden gør det, til sidst vil den forbinde øvelsen med kommandoen og voila! Et styks stå kommando er på plads! smiley

• #14   26. sep 2013 Når i så kommer så vidt at han ved hvad "stå" betyder ,og du ikke sidder nede ved ham, kan du let bruge din fod til at markere, at han ikke skal sætte sig ned. Du skal self. ikke stå med din fod under hans mave/ved bagben hele tiden, men det kan være et bonus ved nogle hunde lige at bruge foden, og vupti så står han igen. Ved min papmors hund går vi direkte mod hunden, hvis hun sætter sig (hun kender godt kommandoen "stå" er bare super doven), når hun så står igen roser vi hende. På den race er det nemlig ikke specielt godt at bruge hånd/fod under maven/bugen, da hun så skyder ryggen op, og tager tid "at falde ned igen"!

Din opdrætter er helt klart til STOR hjælp, hvad angår tips til udstilling!!! smiley

Kommentér på:
Stå til udstilling.

Annonce