{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Tysk champion (vdh). Cert spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Jeg sidder lige og prøver på hitte ud a de tyske certer,...
E klar over man skal ha 5 meeeen
Af hvad jeg kan læse mig frem til så står der 3 nat/int? Og 2 må være på spicael klub udstillinger !!!!
Hmmmmmm men. Hvis man nu bare kun tager vdh udstillingerne? Som jo både er int og nat ???? smiley

Mit spørgsmål er hvis jeg nu kun tager de udstillinger der er inde på vdhs hjemmeside og ikke nogle i spicael klubben. For min. Race ...
Hvor mange nat og int certer skal jeg Så ha ???? Går ikk ud fra man kan tage alle 5 cert på nat udstillinger ,?
Håber i forstår mit spørgsmål smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tysk champion (vdh). Cert spørgsmål
  • #1   26. sep 2013 tror faktisk godt du kunne tage dem alle sammen på en national udstilling, det skal bare være en VDH udstilling, ikke en specialklub udstilling

• #2   27. sep 2013 Du må gerne tage dem alle sammen på Nat/Int, du kan bare ikke, tage dem alle sammen på special klub udst., husk også at der skal gå 1 år og 1 dag, fra hunden får det første, til den tager det sidste, før at det udløser et championat.

• #3   27. sep 2013 hvorfor tager du ikke knoglen og taler med Kirsten Lund der er opdrætte af samme rase som dem du har ,hun har fået op til flere på sine hunde det sidste år

Kommentér på:
Tysk champion (vdh). Cert spørgsmål

Annonce