{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Min drømmehund fylder 3 år. {{forumTopicSubject}}

smiley smiley
Pral - pral og lidt mere pral smiley af min store stolthed.
Hunden, der har været med til at opfylde barndommens drømme.

I dag fylder Sky 3 år smiley
Sky hedder på stambogen: DKCH(u) KLBJCH
Gessa D´Aran SkyFull Of Stars.
Han er: Dansk Champion, Junior Klub Champion, Skue BIS vinder, VDH & Klub CAC vinder - reserve CACIB vinder - samt er blevet placeret flere gange som bedste han og har opnået placeringer i bedste han. Derudover har han vundet Crufts kvalifikation 2016 som junior.
Pt. venter jeg på hans papirer til DEVDHCH titel dvs Tysk Champion.
Jeg er så stolt af min smukke hund. smiley

____

Pral gerne med jeres smukke hunde i tråden. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min drømmehund fylder 3 år.
  • #1   25. jul 2017 Tillykke med din hund. smiley
    Jeg vil ikke overstråle alle i tråden, så intet om Chili her smiley


  • #3   25. jul 2017 tillykke med dagen

  • #4   25. jul 2017 Til lykke med dagen, og med Sky's fine resultater.

  • #5   25. jul 2017 Super flot! Han er også meget pæn. 3 år er ingen alder smiley

    Jeg tænkte på: Kan man få tyske titler tilført på navnet hvis det er rally? Vi er snart tyske RBM.


  • #7   26. jul 2017 Tak tak smiley
    Ha ha Søren smiley Det var pænt gjort af dig.

    Åh Indica, 10 år - jeg håber Sky holder lige så længe og skaber glæde.

    Buch, jeg aner det ikke, men det ville undre mig, hvis man ikke kunne. Rally titler i DK, kan jo registreres på hundens stambog, så vidt jeg ved.

    smiley Wow Ulla - kæmpe tillykke med de resultater. Sky har kun vundet BIM et par gange, desværre ingen BIR. Vi var dog - lige ved og næsten i Hannover 16, hvor Frank Kane fik Sky til at løbe mod en konkurrent om bedste Champ han hele 3 runder smiley Mr. Kane kunne ikke beslutte sig, men satte Sky nr 1 de 3 første gange..Den sidste gang gik den desværre til den anden, han vandt BIR senere. Den har ærget mig lige siden... smiley Men det hjælper jo intet, og slet ikke man også får at vide, at han faktisk kunne lide begge, men den dag, valgte han den anden, selvom Sky faktisk var bedst på mange punkter iflg ham.
    Som han sagde "Next time your dog might win, they both are beautiful examples of the breed."...


  • #10   27. jul 2017 smiley Åh tænk du kunne få dig selv til at stoppe med at udstille.
    Jeg stoppede med at udstille Diana, der nu er 6 år pga hun bare ikke fik den ønskede pels, og så var hun altid lige ved og næsten på trods af hun blev nr 1 eller 2 i klassen flere gange i DK.

    Sky er simpelthen en drøm, som jeg har haft siden jeg var en helt lille pige, hvor min gudmor udstillede sine Border Terrier i bl.a. DKK, VDH og Crufts.
    Hun opnåede et par WW og WJW titler samt gode placeringer på Crufts.
    Så jeg drømte om at gå i hendes fodspor. Desværre er hun ikke mere og kan ikke se Sky, men da jeg stod på Crufts i 2016, da tænkte jeg på hende.

    Nu må jeg se at få nye drømme. Skys DK titel kom i hus på allerførste udstilling han kunne få sin titel, og hans junior klub titel fik han hentet hjem på bare 2 mdr.
    Næste håb er en titel i endnu et land og forhåbentlig en International Champ titel på ham, men CACIB hænger ikke på træerne..


  • #13   27. jul 2017 Tillykke med den smukke Sky og tillykke med alle de flotte resultater smiley jeg har de her to, som bliver 5 i september og 3 i august. Ham på 3 har været udstillet lidt, men vi har ikke opnået de store titler - men vi har været glade for den kritik han har fået. Tror dog ikke jeg kommer til at udstille ham mere. Og hende på 5 er aldrig blevet udstillet - hun er vist for slank og turbomodel smiley til gengæld er hun hamrende sjov at træne med af tricks osv smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Min drømmehund fylder 3 år.

Annonce