{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Min mors hund på 2½ år, parre min hvalp på 9 uger! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

I dag har jeg været forbi min mor, fordi at min nye lille hvalp, Keela(9 uger), skulle mødes med min mors hund Marley(2½ år).
Jeg fik Keela i lørdags, og hun er faldet rigtig godt til herhjemme.

Hende jeg købte Keela af er hundetræner, og jeg spurgte hende hvor lang tid der skulle gå før, at Marley og Keela skulle mødes. Hun sagde at det helst skulle være med det samme, hvis de skal kunne sammen fremover.

Marley er en meget stor schæfer/flatcoated på ca. 50 kg, og han leger meget vildt.

I dag da vi så var hjemme og hilse, startede vi med at lade hundene snuse til hinanden igennem hegnet, og det gik helt fint. Da vi kom ind var det også fint og der var ro på, men så Marley begyndte at blive mere og mere vild med leg, og når Keela lå ned, begyndte han at parre hende (og han maste hende næsten når han prøvede)
Vi stoppede ham selvfølgelig inden det gik helt galt, og de blev skilt ad hver gang han begyndte på det.

Til sidst når han prøvede på det mindste sagde lille Keela fra og bed efter ham og gøede. Og det respekterede han i noget tid, men så begyndte han igen. Og sådan kørte det hele tiden stort set.


Er der nogle der ved hvorfor i al verden han parre en lille bitte hvalp?
og er der nogle andre der har prøvet lign. situation?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min mors hund på 2½ år, parre min hvalp på 9 uger!
Kommentér på:
Min mors hund på 2½ år, parre min hvalp på 9 uger!

Annonce