Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder (ESSENTIAL FOODS)
  • #1   7. okt 2013 Ja, det har vi smiley hundene har mindre mængde afføring, fantastisk pels, perfekt huld og trives generelt super godt på det. De elsker smagen.

• #3   7. okt 2013 Jeg har rigtig dårlig erfaring med det. Dårlig pels, meget afføring og den ene hund skulle have rigtig meget foder for at holde vægten. Blev virkeligt skuffet over det foder!

• #4   7. okt 2013 Min hund vil hellere have kingsmoore eller TOTW smiley

Han bryder sig ikke om det.

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #5   7. okt 2013 Vi brugte det i 3-4 måneder, men valgte at skifte fordi hun havde lidt meget og lidt blød afføring. Jeg ville ellers rigtig gerne have hende til at fungere på det, da jeg synes det lød super godt til prisen smiley

• #6   7. okt 2013 Vores erfaringer er kun gode, hundene trives fantastisk på det, og ser super ud i pels etc.
    Bruger Nautical, Stamina og Contour - alle glider ned hos dem med velbehag og outputet er i fornuftig mængde og stand. smiley

• #7   7. okt 2013 Enig med Malene smiley

• #8   7. okt 2013 Tak for jeres svar smiley
    Det lyder som om der er delte meninger om hvor godt eller skidt det er. Men har valgt at give det en chance. Jeg har stort set kun fodret med kingsmoor end til nu og har været glad for det, men her for lidt over en måned siden begyndte hun at mindste interessen først troede jeg bare at hun ville prøve mig af og se om der ikke flad noget andet af til hende de første 14 dage ignoreret jeg det bare også gav jeg mig og begyndt at putte rå æg oven på det hjælp en lille smule på appetitten, men ikke længe for hun er snu den lille og fandt ud af man bare kunne slikke tørfoder tørt for æg. Nu har hun næsten tabt 2 kg. på 1½ måneden så tør ikke andet end af skrifte foder når hun nu er så stedrig og kræsen. Det skal lige siges jeg har ringet og talt med dyrelængen og der er ingen sygdoms tegn hun er frisk og livlig og fræk og vil spise mangen andre ting.. smiley

• #9   7. okt 2013 Jeg har kun positive oplevelser med Essential Foods. Mine to hunde stortrives på det og har fantastisk pels og meget begrænset mængde afføring. Min tæve som ellers ikke er et madøre, spiser op hver gang, hvor jeg før har været nødt til at putte noget lækkert i hendes foder. Der er et par andre af mine hvalpekøbere, der bruger det og de er lige så begejstrede. smiley

• #10   7. okt 2013 Min var ikke så glad for det. Meget afføring mat pels tapet sig meget 2 kg på en halv sæk.

• #12   8. okt 2013 Jeg har kun super erfraringer med det. Vores hvalp er 5 måneder og har fået det siden han var omkring de 12 uger. Han er super flot at se på i pelsen, og vokser som han skal :)!

• #13   11. nov 2013 Så har vi selv prøvet det i en måneds tid og det har kæmpe succes!!!

Hun spiser helt op
    Har fået en flotter pels men har også puttede fiske olie i fra samme mærke
    Hun har ikke minder eller mere afføring, men hun skider mere relgtmæssigt nu. smiley

Kommentér på:
Foder (ESSENTIAL FOODS)

Annonce