{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Hvornår bruger i dækken til jeres hunde? {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo købt dækner til drengene. Jeg er meget glad for at jeg har gjort det, især efter at Musashi har fået sin diagnose. Da kulden sikkert kan plage gigten, eller hvad man nu skal sige smiley

Men hvornår skal jeg begynde at bruge dem? Vores hunde viser ikke om de fryser eller ej, jeg har kun set Musashi fryse en gang. Så hvornår putter i andre dækner på dem? Jeg havde jo tænkt at putte dem på, når temperaturen kom under 5-6 grader om dagen.

Men hvad siger i?

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår bruger i dækken til jeres hunde?
  • #1   12. okt 2013 Altså jeg bruger dækken på Eddie om aftenen. Men tror han skal til og have det på, hele dagen nu (på vores gå ture) .. Han er en pivskid og den mindste regn eller blæst så fryser han smiley han får striben ned af ryggen ligesom en rhodesian smiley

• #2   12. okt 2013 Ved længere gåture/til træning når vi nærmer os frysepunktet smiley

• #3   12. okt 2013 Når du fornemmer hunden synes det er koldt..

Min hund fryser ikke, men til gengæld er han længe om at blive tør, så hvis det regner meget kunne jeg godt komme i tanke om et dækken til ham.. især hvis vi er på besøg hos nogen eller selv har gæster.

• #4   12. okt 2013 Altså jeg kigger på temperaturen. 5 grader så hedder det strikdækkenet
    Omkring0 grader softshell
    Under -5 tykt busterdækken
    Hvis det blæser kraftigt får hun et på uanset hvad termometret viser

• #5   12. okt 2013 Bosco er jo en Berner så han behøver ikke, men brugte et her i vinters fordi at hans pels var så stor at sneen kom ind og lavede isklumper. smiley

• #6   12. okt 2013 Tak for jeres svar smiley Jeg kan se at jeg ikke er helt forkert på den smiley

Men jeg tænker bare om jeg bør bruge dækken til Musashi allerede nu, pga hans gigt?

• #7   12. okt 2013 Maggie begyndte jeg at tage dækken på om aften og morgen få en uges tid siden
    Kunne se hun gik og frøs og spænde i beknet så med det samme hun fik dækken på ville hun tisse uden for igen smiley
    De sidste par dage har hun også haft dækken på om dagen for ellers har jeg ikke kunne lokke hende ud og tisse

• #10   12. okt 2013 dette her jeg kopiert fra facebook fra en dyrlæge her i norge smiley

Tufsa(hunden ) minner om hvor godt det er med dekken for de med stive hofter og vond rygg, nå når det blir litt kaldere.

Men når er det tid for dekken?
    Når du som eier tar på litt ekstra ute, er det godt for hunden også.
    Det finnes mye bra og noe ikke like bra på markedet. Spør oss gjerne om råd når du skal kjøpe!
    God ute-helg alle sammen, i deilig og kjølig høstvær!

jeg bor her i Norge og bruger dækken om morgen og aften da det er koldt ude nå , og bruger det på dagtid hvis det er koldt...

Vi må tænke på at hundene bor inde og inde er det rundt 20 varmmegrader og da bliver det en stor tempratur forskjell når man går ud

• #11   12. okt 2013 Jeg bruger regndragt til de små hvis det regner meget og vi skal på langfart. Og i nyfalden sne. De store for dækken på hvis vi skal ud i regnvejr eller vi kommer til at stå meget stille på turen..

• #12   12. okt 2013 Mange tak for svar smiley

• #13   12. okt 2013 jeg bruger dækken nu"trøje",fordi jeg cykler med mopsen.

Af og til kan jeg se han ryster,så får han "trøje" på.
    Den kommer af,når han løber og snuser,på græsset,så fryser han ikke.

Men i vinterperioden,har jeg altid,hans trøje og regnfrakke liggende i cykelkurven.

Men Verner er ikke en "pjevset" moppe.Men jeg vil gerne undgå "hundeinfluenza".
    Så,det er sådan jeg gør om vinteren.

m.v.h.
    vibeke

• Ulla N
    Ulla N Tilmeldt:
    sep 2013

Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 93
    #14   12. okt 2013 Bruger fleecedækken nu. De varme bliver fundet frem når det bliver koldt og blæsende smiley

• #15   12. okt 2013 Vi har lige været på tur, og Musashi havde dækken på. Men han havde det alt for varmt, så vi venter lidt endnu med at smide det på smiley

• #16   14. okt 2013 Min ene hund har HD og AD i den ene albue, jeg bruger Back on track netdækken nu, når han sidder i bilen på vej til træning, i skoven osv.og han får det på igen når vi skal hjem. I går da det blæste og vinden var kold, fik han hans Hurtta regndækken på, den varmer ikke som sådanne, men holder vind og vand ude, så han ikke bliver så kold i musklerne. Når vi kommer lidt senere hen får han en tynd fleece trøje på. Men nu har han heller ikke nogen underuld. Det handler om for mig at han holder varmen i musklerne.

• #17   14. okt 2013 Min korthårede tyndpelsede doberdut har ikke dækken på endnu. Hun ser ikke ud til at fryse så vi venter til det bliver lidt mere råt i vejret.

Kommentér på:
Hvornår bruger i dækken til jeres hunde?

Annonce