Mest effektive loppemiddel Mest effektive loppemiddel
Jeg har fundet lopper, og MANGE af dem - Fangede 11 levende igår ved lidt vilkårlig kæmning, og fannerme om jeg ikke fik en i øjet, fordi en af kattene kløede sig! - ADR - Vovsen og en af misserne har loppeallergi, og pelsen ryger lynende hurtigt:-(
Jeg fandt i går 3 pipetter i skabet, der kunne holde sig til 2015, og brugte dem. - De passede i mængde til den største og mindste kat samt hund - men mangler at behandle én kat, og skal ned og købe mere i dag. -Men hvilken slags er bedst? - Tror nok det var Frontline Combo Vet de andre fik - men er det det bedste?
Alle andre råd til effektiv loppebekæmpelse modtages desuden med kyshånd - Når jeg på ingen tid kan finde så mange levende lopper på ét dyr, tror jeg omfanget desværre er ret stort...:-(
-Vasker alt, der kan vaskes i dag, og tørretumbler ved høj varme i lang tid, samt støvsuger.
okt 2012
Følger: 16 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 296
Men det kan nok ikke skade at prøve med et andet mærke. (bare ikke bayvantic, når du har kattee)
Og når problemet er så stort så er det stadig samme procedure, og det er et helvede
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 3.356
Jeg vil derfor anbefale Advantage - især til dine katte
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 49
Derudover brugte jeg trionol i hele hytten og støvsuget grundigt flere gange.
2 dage senere var der ikke en loppe i syne (: og har ikke været der siden.
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 308
Det hedder Seresto Vet
link: http://www.medicinpriser.dk/Default.aspx?Navn=Seresto+Vet.+kat+%26+hund+u.+8kg
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.418
Tak for råd!
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.778
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 106 Svar: 754
Mest effektive loppemiddel