Andre forumemner med "Døv hund"
Døv hund
Hej derude. Jeg har brug for at høre om døve hunde, Min hund er blevet døv næsten fra den ene dag til den anden Det er underligt at hun ikke mere reagerer på dørklokke, mad og andet guf der rasl...
Hej derude. Jeg har brug for at høre om døve hunde, Min hund er blevet døv næsten fra den ene dag til den anden Det er underligt at hun ikke mere reagerer på dørklokke, mad og andet guf der rasl...
Skrevet af: Jeg elsker min prinsesse Lady A - 18. jun 2016
Døv Hund.
Så er dommen kommet min dejlige Bullerprins Hector på 7 mdr er 100 % døv og sådan er det bare. Træner ham selv hjemme og han kan også nogle tricks han er så dygtig. Men tænkte om der vare nogen som m...
Så er dommen kommet min dejlige Bullerprins Hector på 7 mdr er 100 % døv og sådan er det bare. Træner ham selv hjemme og han kan også nogle tricks han er så dygtig. Men tænkte om der vare nogen som m...
Skrevet af: Yesica C - 12. jul 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Hækkeklipning 500 kr.
- Gardinskinne i loft 250 kr.
- Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
- Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
- Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
- Træfældning 1.000 kr.
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 485
Døv hund