{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

når man flytter med hund {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg er lige flyttet og vores dejlige buller flytter selvfølgeligt med. Det er idag hans første dag i det nye hus og han virker noget betuttet i de nye omgivelser. Vi har vist ham rundt i hus og have men Jeg er lidt bekymret da han allerede fra i morgen skal være alene hjemme nogle timer. Han har alle sine tæpper og legesager med fra det gamle hus. Hvordan klare i og jeres hund flyvninger? Har i nogle gode inputs og erfaringer i vil dele med mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når man flytter med hund
  • #1   3. nov 2013 Jeg er flyttet fire gange med min, og hver gang er gået fint. Men jeg har også sørget for at træne alene hjemme forfra hver gang. Det vil sige holdt et par dage fri i forbindelse med flytningen og gået fra ham i lidt tid ad gangen og øget tidsrummet.
    Der har kun været problemer ved en flytning, da han skulle være i køkkenet hos min eks og havde været vant til at være i soveværelset, når han var alene.
    Hvis han virker utryg, så ville jeg tage fri eller få nogen til at komme og passe ham. Det er nemmere at forebygge end at helbrede alene hjemme problemer


  • #4   3. nov 2013 Tak for jeres indlæ. kenzo var ret hurtig til at lære at være alene hjemme da vi fik ham og er en ret selvstændig herre smiley jeg vil prøve som i siger og gå lidt til og fra idag. Og ja indflydelse øvrigt forsøge de samme rutiner. Tænker noget afspadsering på jobbet i morgen bliver aktuelt smiley lige nu ser det sådan ud.

    profilbillede
  • #6   3. nov 2013 Ja vi har også boet sammen før så han kender alle møbler osv. Jeg håber han finder sii tilrette som han plejer. Har lige været på lille tur udenfor hvor han var inde (ca 10 min) og der lå han i sin kurv da jeg kom tilbage. Jeg fortryder dog at jeg ikke havde ham her i huset igår også så havde han haft en lidt mere reel chance for succes!!!!

  • #8   4. nov 2013 Så er det nu det gælder....
    Er kørt hjemme fra og har efterladt lidt nattøj rundt omkring - samt marvben og selvfølgeligt hans sædvanlige ting.
    Han har klaret natten super flot og været rolig og veltilpas til morgen.
    Birgitte, han kommer til at være alene ca. 5 timer så kommer en god ven og er hos ham til jeg kommer hjem et par timer senere.
    Han var alene en time i går aftes hvor alt heldigvis gik godt.
    Krydse - krydse fingre smiley


  • #9   4. nov 2013 Håber det går godt.
    Da jeg flyttede med min hund i foråret havde hun lidt problemer med at være alene hjemme (hvilket hun aldrig har har haft før), heldigvis gik det hurtigt over.


  • #11   4. nov 2013 Hold nu op hvor blev jeg lettet da jeg kom hjem!!! Kom hjem til en lille hund der bare lå og puttede i sin sækkestol helt stille og roligt. Han havde ikke bidt i noget havde ikke været i sofaen eller lavet andre ulykker. Helt perfekt!!!! smiley pyha, så håber jeg bare han fortsætter den gode stil fremover smiley

    profilbillede
Kommentér på:
når man flytter med hund

Annonce